قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / اعلام آمادگی برای حمایت از تشکل‌های هنری شاهد و ایثارگر

اعلام آمادگی برای حمایت از تشکل‌های هنری شاهد و ایثارگر

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از آمادگی این دفتر برای حمایت همه جانبه از تشکل‌های هنری شاهد و ایثارگر خبر داد.

کهف شاهد: اسلام کریمی در دیدار با جمعی از نخبگان هنرمند شاهد و ایثارگر با بیان اینکه ۸۲۰۰ نخبه ایثارگر در سراسر کشور شناسایی شده‌اند، گفت: این نخبگان تشکل‌های شاهد و ایثارگر را تشکیل داده‌اند که ۵۵ تشکل در تهران و بیش از ۱۵۰ تشکل نیز در استان‌ها فعالیت می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه با هماهنگی رایزن‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، باید زمینه حضور هنرمندان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های بین‌المللی بیش از پیش مهیا شود گفتند: سعی بر این است که حضور هنرمندان در عرصه‌های بین‌المللی و همچنین برنامه‌های ملی به صورت گروهی باشد تا از حداکثر ظرفیت این عزیزان استفاده شود.
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در ادامه تصریح کرد: از سال ۷۶ تا سال ۸۵ انجمن‌های هنری در دفتر تشکل‌های شاهد و ایثارگر شکل گرفتند اما به صورت رسمی کار خود را آغاز نکردند و اکنون دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر آماده حمایت همه جانبه از این تشکل‌ها است.
کریمی در مورد حمایت‌های قانونی از تشکل‌های هنری شاهد و ایثارگر گفت: دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر آمادگی دارد زمینه ثبت قانونی این تشکل‌ها را فراهم کرده و با پشتیبانی از آنها زمینه‌های فعالیت مستمر آنها را مهیا کند ضمن اینکه گروه‌های هنری شاهد و ایثارگر می‌توانند به عنوان اتاق فکر و مجری فعالیت‌های هنری بنیاد نیز ایفای نقش کنند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *