قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / شهدای اقلیت‌های مذهبی، نماد میهن‌دوستی و وحدت ملی

شهدای اقلیت‌های مذهبی، نماد میهن‌دوستی و وحدت ملی

شهدای اقلیت‌های مذهبی، نماد میهن‌دوستی و وحدت ملی

این روزها مصادف است با ولادت با سعادت حضرت عیسی مسیح (ع) و جشن سال جدید میلادی، ایامی که باید یادی کنیم از شهدای گران‌قدر اقلیت‌های مذهبی کشور که فارغ از دین و آئین و مذهب، برای حفظ کیان و سرزمین مقدس ایران اسلامی و نظام ارزشمند آن راهی نبرد با دشمن شده و جانشان را برای هدف‌شان تقدیم تاریخ کردند.

در میان نام شهدای جنگ تحمیلی در سطح کشور، سهم شهدای اقلیت‌های مذهبی ۸۸ نفر مسیحی، ۹ نفر زرتشتی و ۱۶ نفر کلیمی دیده می‌شود.شهدایی که رهبر معظم انقلاب و مردم قدرشناس ایران همیشه از آن‌ها به نیکی یاد می‌کنند.

شهدای گران‌قدر اقلیت‌های مذهبی اگر چه در دین با مسلمانان اشتراک نداشتند، اما مانند سایر فرزندان مسلمان ایران، در دفاع از سرزمین و میهن خود تلاش و ایثار به خرج داده و در این راه شهدای زیادی نیز تقدیم کرده‌اند.

آب و خاک و ناموس و حفظ ارزش‌های یک کشور آن‌قدر حائز اهمیت هستند که انسان‌ها، فراتر از عقیده و مسلک‌شان راهی خاکریزی شوند که در مقابل‌شان عده‌ای برای تصرف خاک مقدس‌شان نقشه‌ها در سر دارند و نتیجه این می‌شود که در ابران عزیز شاهد سنگ نوشته‌هایی باشیم که نشان می‌دهند شهدا فراتر از آن‌که بدانیم که و چه بودند، برای ما و تاریخ و مردم این سرزمین عزیزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *