قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / رونمایی از سردیس شهید محسن حججی در آبعلی

رونمایی از سردیس شهید محسن حججی در آبعلی

سردیس شهید مدافع حرم محسن حججی زینت بخش میدان شهرستان آبعلی شد.

کهف شاهد:  مراسم رونمایی سردیس شهید مدافع حرم محسن حججی، با حضور جمعی از خانواده های شهدا، مسئولان، هنرمندان، و علاقه‌مندان در محله لوار شهر آبعلی میدان شهید محسن حججی رونمایی و نصب شد.

شریف آهی شهردار شهرستان آبعلی در سخنانی با بیان اینکه ساخت مدل سردیس شهید حججی ۳۰  روز به طول انجامید و بیش از ۱۵ روز نیز مراحل تکمیلی آن زمان برد، اظهار کرد: برای ساخت این تندیس از عکس‌های منتشر شده این شهید در فضای مجازی بهره گرفته شد و تمام سعی شد تا با انتقال تمامی حالات چهره و صلابت این شهید بزرگوار نقشی هر چند کوچک در زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان باشیم.

شریف آهی بیان کرد: نصب این‌گونه سردیس‌ها و تندیس‌ها در سطح شهرهای ایران اسلامی می‌تواند باعث تکرار و یادآوری مفاهیمی همچون مقاومت، پایداری و شهادت برای مردم باشد. همان‌طور که مجسمه فردوسی در تهران یادآور پیشینه و فرهنگ کشورمان است و افراد جامعه باید این شخصیت‌ها را ببینند.

مراسم رونمایی از سردیس شهید والا مقام محسن حججی با حضور شریف آهی شهردار آبعلی ، اعضای ‌شورای اسلامی شهر،خانواده های معظم شهداء، هیئت امناء مساجد سطح شهر ومسئولین منطقه و شهرستان و جمعی از مردم پنج شنبه گذشته در محله لوار شهر آبعلی میدان شهید محسن حججی برگزار شد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *