قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / کمیته نظارت و پیگیری اجرای قوانین ایثارگری تشکیل می‌شود

کمیته نظارت و پیگیری اجرای قوانین ایثارگری تشکیل می‌شود

تشکیل کمیته نظارت و پیگیری اجرای قوانین ایثارگری در نشست نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی مورد توافق قرار گرفت.

به گزارش کهف شاهد، در نشست حجت الاسلام والمسلمین شهیدی و فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی که روز یکشنبه ۲۶ آذر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران بررسی شد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست که معاونان بنیاد نیز حضور داشتند گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد ارائه داد و بر تلاش همه جانبه برای کاهش مشکلات ایثارگران در بخش‌های مختلف و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.
در این نشست که با حضور جمعی از نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی برگزار شد قوانین و مقررات حوزه ایثارگران و موانع اجرایی آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تشکیل کمیته نظارت و پیگیری اجرای قوانین ایثارگری در بنیاد و همچنین رفع مشکل و تنقیح قوانین منسوخ مرتبط با ایثارگران مورد توافق و تصویب قرار گرفت.
در این نشست صمیمی نمایندگان ایثارگر استان کرمانشاه از سفر حجت الاسلام والمسلمین شهیدی و اقدامات بنیاد در مناطق زلزله زده کرمانشاه تشکر و قدردانی کردند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *