قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / واکنش رئیس بنیاد شهید به برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای؛

واکنش رئیس بنیاد شهید به برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای؛

حجت الاسلام شهیدی گفت: خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی این بوده است که بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد مسائل سیاسی نشود ولی گروه‌های مختلفی سعی دارند بنیاد را وارد این گونه فضاها کنند.

به گزارش کهف شاهد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با مدیران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به وجود برخی کمبودها و نارسایی‌ها و همچنین فضاسازی‌های صورت گرفته در فضای مجازی علیه بنیاد تصریح کرد: خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی این بوده است که بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد مسائل سیاسی نشود ولی گروه‌های مختلفی سعی دارند بنیاد را وارد این گونه فضاها کنند ولی خوشبختانه تاکنون این اتفاق رخ نداده است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در نشست‌هایی از عملکرد بنیاد تقدیر به عمل آوردند، خاطرنشان کرد: رضایت مقام معظم رهبری برای بنیاد مدال افتخار است و خوشحالی ما در این است که ایشان به عنوان ستون خیمه انقلاب و ولی فقیه از عملکرد بنیاد احساس رضایت دارند.
وی ادامه داد: طی دو سال متوالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد که یقیناً این موفقیت‌ها حاصل تلاش کارکنان بنیاد بوده است در شرایطی که رسیدگی به یک جمعیت سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری کار آسانی نیست.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر که تنها معوقات خانواده معظم شهدا در سال ۹۵ باقی مانده است گفت: مطالبات سال ۹۵ خانواده‌های معظم شهدا به ۲۵ استان با اولویت استان‌های محروم کشور پرداخت شده و تا پایان سال جاری، مابقی مطالبات این عزیزان در سایر استان‌ها نیز پرداخت خواهد شد و پس از پرداخت همه معوقات بسیاری از مشکلات بنیاد کاسته خواهد شد.
وی در مورد تغییر شرکت بیمه گر بیمه تکمیلی ایثارگران اظهار داشت: پس از سه ماه و نیم کار کارشناسی و انجام مناقصه شرکت بیمه دی به عنوان شرکت بیمه گر انتخاب و از اول مهرماه قرارداد با بیمه دی اجرایی شد و تاکنون نیز گزارش مشکل یا مسئله خاصی ارائه نشده و امیدواریم این شرکت به خوبی از عهده ارائه خدمات برآید.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با بیان اینکه بنیاد در راستای اجرای برنامه ششم توسعه حرکت می‌کند گفت: بنیاد ارائه خدمات به ایثارگران به ویژه به جانبازان زیر ۲۵ درصد را بسیار مطلوب می‌داند و در دستور کار قرار داده است.
وی با تأکید بر اینکه سیاست بنیاد اطاعت از رهبر معظم انقلاب است خاطرنشان کرد: همه باید اهداف و منویات رهبری را از صمیم قلب بپذیرند و در کار خود سرلوحه قرار دهند، همچنین حمایت از دولت وظیفه ما است و تا زمانی که رهبر معظم انقلاب از دولت حمایت می‌کنند ما هم باید در مسیر اهداف دولت گام برداریم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تأکید دولت بر جوان گرایی و انتصاب بانوان در پست‌های مختلف تصریح کرد: اگر افراد پس از بازنشستگی از بنیاد خارج شوند برای چابک سازی بنیاد بسیار بهتر است، باید نیروهای ایثارگر و جوان جایگزین همکاران بازنشسته شوند و بر اساس شایسته سالاری افراد بکارگیری شوند ضمن اینکه توجه ویژه‌ای به انتصاب بانوان در پست‌های مختلف می‌شود همانطور که علاوه بر انتصاب یکی از فرزندان دختر شهید به عنوان مدیرکل امور مجلس و لوایح، انتصاب رییس بنیاد در یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی و یکی از شهرستان های استان زنجان به تازگی از میان بانوان در حال تصمیم گیری است.
وی در پایان سخنان خود با تقدیر از عملکرد مطلوب بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌های استان تهران و با بیان اینکه بال پرواز بنیاد اقدامات فرهنگی است، گفت: ایثار تنها حضور در جبهه‌های جنگ نیست بلکه باید با اقدامات فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ ایثار اجتماعی بیشتر کار شود و با توجه به کارشکنی‌های هر روزه دشمنان علیه انقلاب اسلامی باید طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام برداشت و با اجرای اقتصاد مقاومتی در مسیر ایجاد شغل با حداقل هزینه حرکت کرد.
نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران نیز در این نشست گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد این اداره کل طی سال‌های اخیر ارائه داد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *