قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / برگزاری جلسه مشترک مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی

برگزاری جلسه مشترک مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی

کهف شاهد:جلسه هماهنگی و تبادل نظر مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی روز سه شنبه ۱۱ مهرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
در این جلسه موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت و بر هماهنگی بیشتر در اجرای قوانین حمایتی آموزشی و فرهنگی ایثارگران از سوی دو دستگاه به خصوص در قالب ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه تأکید شد.
همچنین در این جلسه ضمن توافق بر نحوه تعاملات مالی و شهریه دانشجویی، اجرای دقیق مصوبات ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه به خصوص تمرکز در پرداخت شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر و اجرای ماده ۲ آیین نامه اجرایی ماده ۶۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مورد تأکید قرار گرفت.
گفتنی است در حال حاضر بالغ بر ۸۷ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و در مقاطع تحصیلی مختلف مشغول به تحصیل هستند.
این جلسه با حضور حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، سید منصور میرمرادی معاون توسعه و مدیریت بنیاد، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد، علی گودرزی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد، عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد و سید محمدتقی طباطبایی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *