قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ایثارگران مجلس دولت را به چالش می کشند

ایثارگران مجلس دولت را به چالش می کشند

نماینده ایثارگر مجلس از به چالش کشیدن دولت دوازدهم در خصوص نحوه اجرای قوانین ایثارگری در صحن علنی، بعد از تعطیلات تابستانی خبر داد.

به گزارش کهف شاهد، حسن کامران نماینده ایثارگر مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانون برنامه ششم توسعه کشور در ارتباط با ایثارگران تاکید کرد: ان شاالله وقتی که  در روز اول مهر مجلس شورای اسلامی باز شد بنا دارم از تک تک  وزرایی که قوانین ایثارگران را اجرا نمی کنند سوال کنم.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در ادامه توضیح داد: سوال من به تنهایی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد و بر خلاف آن که استیضاح احتیاج به ۱۰ امضای نمایندگان ملت دارد، در تحقیق و تفحص، یک نماینده می تواند به تنهایی سوال خود را مطرح کند.

نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی اوقات در صورتی که سوال به صورت جمعی مطرح شود امکان دارد نماینده ای پشیمان شود و امضای خود را پس بگیرد، اما بر اساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی می توانیم سوال خود را به تنهایی مطرح و پیگیری کنیم.

دکتر کامران در خصوص نحوه و چگونگی طرح سوال از وزرا در رابطه با اجرای قوانین ایثارگری متذکر شد: موضوعات  را احصا می کنیم و هر دستگاهی که قوانین را اجرا نکرده باشد  مورد مواخذه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *