قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / حجت‌الاسلام حسن نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از ارسال و تقدیم نامه‌ای به مقام معظم رهبری طی دو روز آینده از سوی نمایندگان مجلس برای حل مشکل اجرای قانون کسر خدمت سربازی فرزندان ایثارگر خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از ارسال و تقدیم نامه‌ای به مقام معظم رهبری طی دو روز آینده از سوی نمایندگان مجلس برای حل مشکل اجرای قانون کسر خدمت سربازی فرزندان ایثارگر خبر داد.

به گزارش کهف شاهد،حجت‌الاسلام حسن نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از ارسال و تقدیم نامه‌ای به مقام معظم رهبری طی دو روز آینده از سوی نمایندگان مجلس برای حل مشکل اجرای قانون کسر خدمت سربازی فرزندان ایثارگر خبر داد.

نماینده مردم بهارستان و رباط­ کریم با بیان اینکه براساس مفاد قانون برنامه ششم توسعه، موافقت فرماندهی کل قوا لازمه اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر است، افزود: برای رفع مشکلات و اختلافات میان مجلس و ستاد کل نیروهای مسلح، خدمت ایشان نامه‌ای ارائه خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در آخرین جلسه میان نمایندگان و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح، مخالفت با اجرای این قانون از سوی مسئولان ستاد کل اعلام شد، متاسفانه مسئولان ستاد کل خواهان تقلیل مدت کسر خدمت با اصلاح قانون مذکور بودند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس اظهار کرد: مجلس به هیچ عنوان از مصوبه خود در این مورد کوتاه نمی‌آید و بر آن پافشاری می‌کند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان با تاکید براینکه حدود ۵۰ مصوبه در برنامه ششم توسعه و قانون بودجه مربوط به جامعه ایثارگران رعایت نمی‌شود، گفت:  برخی دستگاه‌ها به نحوی از تعهدات خود نسبت به جامعه ایثارگران در حال فرار هستند که در صورت عمل نکردن به قانون تکلیف خود را با آن‌ها مشخص می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما اکنون اخطار شدیدالحن خود را به این دستگاه‌ها به دلیل اجرا نکردن قانون مربوط به جامعه ایثارگران اعلام می‌کنیم تا بعد از این گله‌ای از ما نداشته باشند چرا که عمل نکردن به قانون آسیب هایی به همراه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *