قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / مسجد «شهدای مدافع حرم» به یاد شهید محسن حججی احداث می‌شود

مسجد «شهدای مدافع حرم» به یاد شهید محسن حججی احداث می‌شود

گروه جهادی شهید کاظمی (محل فعالیت‌های شهید محسن حججی) اقدام به برگزاری اردوی جهادی در مناطق فریدونشهر کرده و قرار است مسجدی به نام شهدای مدافع حرم در این منطقه تاسیس شود.

به گزارش کهف شاهد، موسسه فرهنگی و گروه جهادی شهید کاظمی عملیات اجرایی اردوی جهادی در مناطق فریدونشهر را با حضور جهادگران این موسسه جهت انجام فعالیت های فرهنگی، عمرانی و آموزشی برگزار خواهد کرد.

این گروه جهادی قرار بود در روز عرفه با حضور شهید محسن حججی به روستای کمرون از روستاهای محروم پشت‌کوه فریدون شهر اعزام شوند که به علت شهادت این جهادگر در دفاع از حریم و حرم اهل بیت (ع) در سوریه به تعویق افتاد؛ اما با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی این گروه جهادی به منطقه مورد نظر اعزام خواهند شد و با همکاری همرزمان شهید در لشکر زرهی ۸ نجف اشرف کلنگ ساخت مسجدی را به نام شهدای مدافع حرم و به یاد شهید حججی و شهید مدافع حرم قدیر سرلک خواهند زد.

مراحل پایانی نقشه‌برداری زمین مسجد توسط گروه پیشرو انجام شده و منابع و مصالح لازم در حال تهیه و انتقال به این روستا است.

همچنین احداث جاده برای روستای حیران که با ۱۰۰ خانوار، فاقد جاده، آب آشامیدنی سالم، برق و… هستند، در دستور کار این گروه جهادی قرار گرفته و با جدیت از طریق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و دولت در دست پیگیری است.

گروه جهادی شهید کاظمی از مردم، نیروهای مسلح و دولتمردان محترم بخاطر همکاری های شایسته ای که به یاد و نام شهید حججی در این منطقه محروم آغاز شده و این مناطق محروم مورد توجه قرار گرفته، تشکر ویژه کرده و از پیشگاه خداوند متعال برایشان اجر جزیل مسئلت نموده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *