قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / توفیقات امروز ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌های شهدا است

توفیقات امروز ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌های شهدا است

رئیس تشکل کانون همبستگی فرزندان شهدا در خراسان جنوبی گفت:  توفیقات امروز ایران در تمام عرصه‌ها، مرهون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش ایسنا،منطقه خراسان‌جنوبی، محمدعلی یعقوبی، امروز(۱۳ شهریورماه)، در دیدار اعضای هیأت رئیسه کانون همبستگی فرزندان شهدا در خراسان‌جنوبی با رئیس شورای شهر بیرجند، اظهار کرد: اینکه امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر منطقه‌ای و بین‌المللی مورد توجه کشورهای قدرتمند دنیا قرار می‌گیرد به خاطر دلاورمردی‌هایی است که شهدا، جانبازان و آزادگان ما در دوران دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند.
مسئول تشکل پدران آسمانی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان و حفظ آرمان‌های آنها یکی از اهدافی است که باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد، افزود: تمامی مسئولان مربوطه و آحاد جامعه نیاز است تلاش کنند تا فرهنگ ایثار و شهادت را هرچه بیشتر به نسل امروز و آینده منتقل کنیم.
ابراهیم تقی‌زاده، رئیس شورای شهر بیرجند نیز در این جلسه اظهار کرد: بالاتر از مقام شهادت، مقام کسانی است که در جبهه‌های تهاجم فرهنگی شرکت می‌کنند، دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام می‌گذارند و اهداف شهدا و اجرای عدل را در جامعه ادامه می‌دهند.
گفتنی است؛ در پایان این دیدار، در خصوص برنامه‌ها و اقدامات آتی تشکل کانون همبستگی فرزندان شهدا و مباحثی چون نصب تندیس شهدا در بوستان پدران آسمانی بیرجند و همچنین نامگذاری خیابان‌ها و کوچ‌ ها به نام شهدا، تصمیماتی اتخاذ شد و مقرر شد پس از بررسی‌های لازم، اقدامات مقتضی انجام پذیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *