قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار /  امسال اربعین جای شهداء خالی نیست 

 امسال اربعین جای شهداء خالی نیست 

شروع دوباره یک حرکت

به گزارش کهف شاهد ،در تیرماه سال ۹۵ پیشنهاد ایجاد کارگروه شاهد ، به کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین ارائه شد که مورد استقبال و موافقت آن کمیته قرار گرفت و مسئولیت آن نیز به کانون همبستگی فرزندان شاهد محول گردید.

طرح های متعددی در کارگروه شاهد مدنظر بود که با توجه به امکانات و اهمیت ، طرح نیابت شهداء در پیاده روی اربعین و زیارت حضرت اباعبدالله(ع) به کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین پیشنهاد و مورد تصویب قرار گرفت و به صورت آزمایشی و موفقیت آمیزی، اجرا گردید.

با توجه به استقبال چشم گیر و زائدالوصف زوار ایرانی و غیر ایرانی پیاده روی اربعین حسینی از این طرح و لزوم اجرای شایسته آن در سال جاری، برنامه ریزی و اجرای مقدمات طرح چند ماهی است که آغاز شده است و به نحو گسترده تر و متنوع تری در اربعین سال جاری اجرا خواهد شد که به مرور برنامه های پیش بینی شده، از طریق این کانال تلگرامی و بزودی سایت و اینترنتی و اپلیکیشن مربوطه، اطلاع رسانی می گردد.

البته توفیق خادمی این طرح ارزشمند را صرفا برای خود نمی خواهیم. بلکه جهت بهره مندی همه دوستداران شهداء از برکات این طرح و ترویج و تبیین و گسترش بیشتر آن، همه همراهان و دوستداران شهداء چه آنها که توفیق حضور در پیاده روی اربعین حسینی را می یابند و چه اشخاصی که امکان حضور فیزیکی در این حرکت عظیم را ندارند، دعوت به همکاری و خادمی در طرح نیابت شهداء در پیاده روی اربعین حسینی می نمائیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *