قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / روایت پدر شهید کمال کورسل از فراق فرزندش

روایت پدر شهید کمال کورسل از فراق فرزندش

محمد مرادی پدر شهید «کمال کورسل» گفت: فرزند شهیدم بهترین مسیر را برای رسیدن به کمال انسانی انتخاب کرد و آرزو دارم من و خانواده‌ام نیز در این راه شهید شویم.

 به گزارش کهف شاهد، خانواده  شهید «کمال کورسل» از کشور فرانسه که پس از ۳۰ سال به دیدار فرزند شهید خود «کمال کورسل» به ایران آمدند، پس از زیارت مزار شهیدش در قم به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به مشهد مقدس مشرف شدند.

پدر شهید کمال کورسل گفت: بسیار خوشحال و خشنود هستم که در میان مردم ایران اسلامی هستم و امیدوارم کشور ایران در تمام عرصه‌ها موفق باشد.

وی  ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان استان خراسان رضوی گفت: قبل از شهادت پسرم  نامه‌نگاری‌ها از طریق کشور فرانسه انجام می‌شد و در این شرایط سخت، نامه نگاری بین من و فرزندم حداقل ۶ ماه طور می‌کشید. مدتی بعد ارتباط من و فرزندم  قطع شده بود تا اینکه من یک روز به ذهنم رسید اسم فرزندم را در اینترنت سرچ کنم  و در کمال ناباوری دیدم اسم او در میان شهدای دفاع مقدس ایران قرار دارد. به رایزنی فرهنگی ایران در تونس مراجعه کردم و خبر شهادت فرزندم را تایید کردند. من هم تصمیم گرفتم به ایران بیایم و مزار فرزند شهیدم را زیارت کنم. بسیار خوشحال هستم که فرزندم در راه اسلام شهید و در شهر زیارتی قم به خاک سپرده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *