قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ۷۰۰ نفر از جامعه ایثارگری پیشتاز فعالیت‌های قرآنی کشور هستند

۷۰۰ نفر از جامعه ایثارگری پیشتاز فعالیت‌های قرآنی کشور هستند

مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جامعه ایثارگری ۷۰۰ پیشتاز فعالیت‌های قرانی دارد که می‌توانند ایجادکننده ۷۰۰ پایگاه قرآنی باشند.
 به گزارش کهف شاهد، حسینعلی بیات در بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر که صبح روز جمعه ۲۷ مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غریب گفت: جامعه ایثارگری ۷۰۰ پیشتاز فعالیت‌های قرانی دارد که هر نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر می‌تواند ایجادکننده یک پایگاه قرآنی برای آموزش فعالیت‌های قرآنی باشد.
وی ضمن گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی، در خصوص برگزاری مسابقات قرآن کریم، تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۹ سال است که مسابقات قرآنی سراسر را در قالب ایثارگران، همسران و فرزندان برگزار می‌کند که با تمام مسائل این فعالیت هر ساله با استقبال بیشتری از جامعه ایثارگری برگزار می‌شود.
مدیر کل فعالیت‌های هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در همین راستا گفت: نتیجه مسابقات قرآن کریم شامل ۴۷۰ حافظ کل قرآن کریم، ۱۵۰ قاری ممتاز و ۷۰۰ پیشتاز است که امروز این افراد می‌توانند فعالان قرآن را تربیت و در اختیار جامعه قرار دهند.
بیات مدارس شاهد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی را یک سرمایه اجتماعی خواند و گفت: سعی داریم از سرمایه‌های موجود جامعه ایثارگری که ۱۳۵۰ مدرسه شاهد و ایثارگر، یک هزار ۱۱۰ حسینیه و ۷۳۰ هیئت مذهبی است در راستای یک تحول عظیم و یک نهضت قرآن آموزی بهره ببریم.
وی به بیست و نهمین دوره مسابقات قرانی اشاره کرد و افزود: در مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی ۲۵ هزار نفر شرکت کردند که از این تعداد ده هزار نفر وارد مرحله استانی و در نهایت ۷۲۰ نفر وارد مرحله کشوری مسابقات قرانی شدند.
مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: از ویژگی‌های مسابقات قرآنی امسال این است که از ابتدا کارگاه آمادگی و استاد راهنما در اختیار خانواده‌های شاهد و ایثارگر قرار گرفت و در حین برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات کشوری اساتید برجسته همراه شرکت‌کنندگان هستند تا در صورت نیاز سؤالات خود را با اساتید در میان بگذارند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *