قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار ایثار / زینب باقری دختر شهید مدافع حرم عبدالله باقری متولد ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ است.

زینب باقری دختر شهید مدافع حرم عبدالله باقری متولد ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ است.

وقتی بابا در محرم سال ۹۴ به شهادت رسید او فقط چهار سال سن داشت. درک شهادت پدر برای یک دختر خردسال، سخت است. مادر زینب می گوید: «زینب خیلی به پدرش وابسته بود، وقتی حتی آقا عبدالله سرکار می رفت، من را کلافه می کرد و دائم بهانه پدرش را می گرفت.» زمانی که پدرش شهید شد و عکس ها و بنرها را می چسباندند و می گفتند شهید باقری، زینب می گفت: «عکس بابایم را زده اند، ببینید بابایم چقدر خوشگل است، عکسش را همه جا زده اند، دلم تنگ شده و می خواهم عکسش را نگاه کنم»

به گزارش کهف شاهد، زینب، مثل همه دخترهای دیگر بابایی است. مادرش می گوید: “«وقتی همه می گویند که بابا تیر خورده، سعی می کند کمی جریان را بفهمد» ما به زینب می گوییم که:«بابا بهشت است و زنده» می گوید:«خب برویم بهشت، یا این که ما کی بهشت می رویم؟»
می گویم:«ما هر موقع کارهای خوب انجام دهیم، بعد می رویم بهشت» که می گوید:«خب زود کارهای خوب کنیم تا زود به بهشت برویم» یا گاهی هم می پرسد:«بهشت تلفن ندارد تا من با بابا حرف بزنم؟»

آخرین مرتبه ای که زینب با بابایش تلفنی حرف زد، بابا به او گفته بود: «۱۰ تای دیگر می آیم»و ۱۰ روز دیگر، همان روز خاکسپاری شهید عبدالله باقری بود. زینب با بغضی که در گلو داشت، حرف زد و از بابایش گفت. او بابای خود را با همان لحن کودکانه توصیف می کند و می گوید: «شما خیلی بابای خوبی هستید. می خندید. خیلی هم خوشگل هستید. من بهترین بابای دنیا را دارم»

 نازدانه شهید باقری این روزها خیلی دلتنگ پدر می شود. تمام جملاتش بوی دلتنگی می دهد و در میان جملاتش پشت سر هم آن را بر زبان می آورد.

شهید #مدافع_حرم #عبدالله_باقری متولد ۲۹ فروردین ماه سال ۶۱ از پاسداران سپاه انصارالمهدی(ع) و اعضای #تیم_حفاظت محمود احمدی نژاد بود که داوطلبانه برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم به سوریه رفته و در شب #تاسوعای سال گذشته به دست تروریست های تکفیری در حومه شهر #حلب به شهادت رسید. از این شهید والامقام، ۲ فرزند دختر به نام های محدثه ۱۲ ساله و زینب ۵ ساله به یادگار مانده است.

شادی روحش صلوات و ارسال به دیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *