قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / تاکید رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس بر اجرای قوانین ایثارگری

تاکید رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس بر اجرای قوانین ایثارگری

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی بر اجرای قوانین مرتبط با ایثارگران  در قانون برنامه ششم توسعه کشور در سال جاری تاکید کرد.

به گزارش کهف شاهد، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان با اشاره به نقش و جایگاه کمیسیون اصل ۴۴ خاطرنشان کرد: در رابطه با ایثارگران در برنامه پنجم مصوبه ای لحاظ شده بود، که در برنامه ششم توسعه کشور نیز آمده است که بر مبنای آن، آنچه که در رابطه با بحث ایثارگران در دستگاه های دولت و شرکت هایی که قبلا دولتی بوده اند و شرکت هایی که واگذار شده اند باید قوانین ایثارگری اجرایی شود.

وی گفت: این موضوع در قانون برنامه ششم توسعه کشور تنفیذ شده است و بر اساس آن یک سری شرایط و مزایا  برای ایثارگران پیش بینی شده است و امسال باید اجرایی شود.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: به طور مثال اگر یک ایثارگر جانباز باشد، بحث ساعات کاری در نظر گرفته شده است و اگر رزمنده باشد، یک مدرک بالاتر به عنوان مزایای شغلی در بازنشستگی وی لحاظ خواهد شد.

فولادگر همچنین اجرای این قوانین در قالب برنامه ششم توسعه کشور از سوی دولت را مورد تاکید قرار داد.

وی در پایان از راه اندازی سامانه خبری اصل ۴۴ برای دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات تشکل های اقتصادی، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی ایثارگر در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *