قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / مدیر عامل کانون همبستگی فرزندان شاهد خبر داد: بهره‌گیری از شهدای خارجی در طرح نائب‌الشهید

مدیر عامل کانون همبستگی فرزندان شاهد خبر داد: بهره‌گیری از شهدای خارجی در طرح نائب‌الشهید

عضو کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین و مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد با اشاره به معرفی طرح نائب الشهید در نمایشگاه قرآن، از معرفی شهدای دیگر کشورها در طرح نائب‌الشهید امسال خبر داد.

به گزارش کهف شاهد،حسین عامریان، مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد در گفت‌وگو با کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین، درباره فعالیت این کانون در نمایشگاه قرآن اظهار کرد: قرار بر این است که امسال با محوریت طرح نائب‌الشهید در نمایشگاه فعالیت کنیم و کمیته فرهنگی آموزشی اربعین نیز در این راه به ما کمک می‌کند تا این طرح را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح نائب‌الشهید طرحی نو تبیین نشده است، افزود: لازم است که امسال بیشتر روی این موضوع متمرکز شویم و در ابتدا طرح را معرفی کنیم و بازدیدکنندگان نمایشگاه را با این طرح آشنا کنیم تا به تولید محتوا در این حوزه بپردازیم و نظرات و ایده‌هایشان را مورد استفاده قرار دهیم.

عامریان از برگزاری مسابقه با موضوع نائب‌الشهید در نمایشگاه یاد کرد و گفت: کارت‌های نائب‌الشهید را چاپ و به افراد علاقه‌مند ارائه می‌کنیم. همچنین قرار است که امسال شهدای کشورهای دیگر را نیز در طرح نائب‌الشهید وارد کنیم.

وی با یادآوری اینکه شهدای حشدالشعبی عراق و شهدای ایران در طرح نائب‌الشهید سال گذشته در جریان پیاده‌روی اربعین معرفی شدند، ادامه داد: امسال شهدای دیگر کشورها نیز به این طرح افزوده می‌شوند. درصدد هستیم که ایده‌های فرهنگی مخاطبان نمایشگاه قرآن را مورد بهره‌برداری قرار دهیم. این طرح ظرفیت‌های مطلوبی دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *