قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / دهه‌ شصت، دهه مبارزه با تروریسم بود جای شهید و جلاد عوض نشود

دهه‌ شصت، دهه مبارزه با تروریسم بود جای شهید و جلاد عوض نشود

به گزارش کهف شاهد، رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) به هجمه برخی از صاحبان بلندگو به دهه شصت پاسخ دادند

حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند: دهه‌ی شصت، دهه‌ی آزمون‌های بزرگ و پیروزی‌های بزرگ است؛ دهه‌ی شصت دهه‌ی خشن‌ترین تروریسم در کشور است. در طول چند سال هزاران نفر از آحاد مردم، از مسئولین، از قشرهای مختلف، به‌وسیله‌ی تروریست‌ها به شهادت رسیدند؛ از کاسب معمولی گرفته تا شخصیت‌ها؛ تا ۱۷ هزار هم گفته‌اند؛ یعنی ۱۷ هزار انسان باشرف، باشخصیت و ارزشمند در تروریسم دهه‌ی شصت فدا شدند که در میان این‌ها شخصیت‌هایی مثل شهید مطهری و شهید بهشتی حضور دارند.

رهبر معظم انقلاب بیان داشتند: دهه‌ی شصت دهه‌ی مبارزه با تجزیه‌طلبی است؛ در دهه‌ی شصت ملت ما و جوان‌های ما محکم ایستادند؛ جای شهید و جلاد عوض نشود. در دهه‌ی شصت ملت ایران مظلوم واقع شد. تروریست‌ها و منافقین و پشتیبان‌های آنان با ملت ایران جفا کردند.

شایان ذکر است کانون همبستگی فرزندان شاهد و ۳۵ تشکل عضو این کانون در زمان تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در نامه ای به دکتر روحانی نامزد انتخابات، نسبت به مواضع ایشان در خصوص اتفاقات دهه شصت انتقاد نموده و خواستار عذرخواهی وی از خانواده شهداء شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *