قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / مجمع عمومی بانک دی به دلیل عدم ارائه اطلاعات از سوی مدیران بانک، به تعویق افتاد

مجمع عمومی بانک دی به دلیل عدم ارائه اطلاعات از سوی مدیران بانک، به تعویق افتاد

مجمع بانک دی در خفقان خبری و بایکوت رسانه ای، با حضور اعضای هیات مدیره و نماینده بورس برگزار شد که عدم ارائه اطلاعات کافی به کارشناس بورس موجب عدم برگزاری مجمع و تعویق آن شد.

به گزارش کهف شاهد به نقل از شهید خبر؛ بانک دی ازجمله مجموعه های اقتصادی زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران است که جزو دارایی و سرمایه خانواده های شهدا واعضای ایثارگری کشور نیز محسوب می شود، سال گذشته برای جلوگیری از سقوط ارزش سهام این بانک با دعوت به استعفای محترمانه مدیریت قبلی بانک دی که تخلفات گسترده ای داشت و سرانجام پس از بازداشت و کش و قوس های فراوان به قید وثیقه و با فیش حقوقی یکی از مسئولین آزاد شد، روزهای سردرگمی را در این ایام سپری می کند.

قریب به یک سالی است که امور مدیریتی “بانک ارزش آفرین دی” با سرپرست موقت و اعضای ناکارآمد هیات مدیره، با همان تفکر سابق اداره می شود و باعث شده تا دارایی وسرمایه های بانک دی در حالتی بلاتکلیف اداره و درباره آن ناقص تصمیم گیری می شود.

در این شرایط نابسامان که ماه ها نماد این بانک در بورس بسته شده است، برگزاری مجمع بانک امید و نوید این مهم را می بخشید که اوضاع فعلی بهبود یابد، اما با پیش روی بودن انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، این مجمع عامدانه به تعویق افتاد شاید به این امید که در بستر تبلیغات ریاست جمهوری، تلاش مذبوحانه اعضای هیات مدیره سابق برای دریافت تاییدیه از بانک مرکزی مبنی بر حضور مجدد در هیات مدیره بانک مخفی شود.

دیروز اما در خفقان خبری و بایکوت رسانه ای، مجمع این بانک با حضور اعضای هیات مدیره و نماینده بورس برگزار شد که عدم ارائه اطلاعات کافی به کارشناس بورس موجب عدم برگزاری مجمع و تعویق آن شد.

جالب اینکه اعضا مدعی فعالیت سالیان دراز و ید طولا در امور بانکی کشور هستند اما حتی اطلاعات ابتدایی را در اختیار کارشناس قرار نداده اند درحالیکه قطعا به موضوع تعویق مجمع درصورت نقص اطلاعات اشراف داشته و شاید سودی از این بلاتکلیفی عایدشان می شود.

این رفتار ناشیانه هیات مدیره ناکارآمد بانک دی در برگزاری مجمع با اعتراض گسترده سهامداران حاضر در جلسه روبرو شد که پاسخ قانع کننده ای برای آن نداشتند.

با اینهمه، امید می رود مجمع در موعد مقرر در هفته آینده، به صورت شفاف و بدور از فریب سهامداران برگزار شده و اعضای هیات مدیره جدید بی درنگ تعیین و مدیرعامل نیز انتخاب گردد و بیش ازین با دارایی مردم و ایثارگران بازی نشود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *