قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد در سال تحصیلی ۹۷-۹۶

ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد در سال تحصیلی ۹۷-۹۶

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: ثبت نام و پذیرش همه دانش آموزان شاهد و سایر گروه های ایثارگری ورودی در سال تحصیلی۹۷-۹۶ به صورت اینترنتی و فقط در سامانه سجا به آدرس www.saja.medu.ir انجام می شود.
به گزارش کهف شاهد، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد با اعلام زمان ثبت نام در مدارس شاهد گفت: بر اساس شیوه نامه ثبت نام مدارس شاهد که در جلسه ستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش و پرورش به تصویب رسیده است، ثبت نام و پذیرش همه دانش آموزان شاهد و سایر گروه های ایثارگری ورودی در سال تحصیلی۹۷-۹۶ به صورت اینترنتی و فقط در سامانه سجا به آدرس www.saja.medu.ir  انجام می شود.
وی با اشاره به این که ثبت نام دانش آموزان طرح شاهد پس از انجام ثبت نام اولیه در سامانه سجا قطعی می شود، افزود: ثبت نام پایه اول دوره ابتدایی، اول خرداد ماه، پایه هفتم دوره اول متوسطه اول تیرماه و پایه دهم دوره دوم متوسطه، هفتم تیرماه آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت؛ ثبت نام از دانش آموزان میان پایه نیز در مردادماه از طریق مدارس شاهد انجام می شود.
مدیرکل آموزش بنیاد اظهار داشت: تمام دفاتر و مناطق بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور آماده ارائه راهنمایی های لازم به خانواده های  شاهد در زمینه ثبت نام مدارس شاهد هستند تا ضمن رعایت قوانین و عدالت در ثبت نام، موجبات رضایت آنها بیش از پیش فراهم شود.
انتهای پیام

یک دیدگاه

  1. با عرض سلام وخسته نباشید
    میخواستم. دخترم را تو این مدرسه ثبت نام کنم
    لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *