قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ۶۴ هزار ایثارگر جویای شغل در سه سال گذشته مشغول کار شده‌اند

۶۴ هزار ایثارگر جویای شغل در سه سال گذشته مشغول کار شده‌اند

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اشتغال بیش از ۶۴ هزار ایثارگر جویای شغل در سه سال گذشته خبر داد.
به گزارش کهف شاهد،، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در دیدار با جمعی از فرزندان شهدا در آستانه روز جوان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تولد حضرت علی اکبر (ع) گفت: صاحبان اصلی و واقعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرزندان شهدا و ایثارگران هستند و بنیاد باید به سمتی حرکت کند که روزی به صورت کامل توسط خود این عزیزان اداره شود و شخصاً از زمان حضور در بنیاد در این مسیر حرکت کرده‌ام تا زمینه حضور بیش از پیش ایثارگران را در مجموعه فراهم کنم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در همین راستا از ابتدای حضور در بنیاد نیروهای مأمور به خدمت از سایر دستگاه‌ها را به محل اصلی خدمت خود بازگرداندیم و افرادی که به مرحله بازنشستگی رسیده بودند را از خدمت بازنشسته کردیم و ایثارگران را جایگزین آن‌ها کردیم. همچنین در تمام مجموعه‌ها و سازمان‌های وابسته بنیاد نیز از حضور ایثارگران و فرزندان معزز شهدا و جانبازان بهره بردیم.
معاون رییس جمهوری جامعه هدف بنیاد را جامعه بسیار گسترده توصیف کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۳ میلیون و ۳۱۱ هزار نفر از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان گرانقدر و آزادگان سرافراز تحت پوشش بنیاد هستند که این آمار همچنان رو به افزایش است. با توجه به این موضوع، اداره بنیاد شرایط خاصی را می‌طلبد به عنوان مثال حوزه اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ایثارگران است و از زمان حضور در بنیاد تاکنون بیش از ۶۴ هزار شغل برای این عزیزان ایجاد شده است، اما در حال حاضر به همین میزان نیز به ایثارگران جویای شغل مجددا افزوده شده است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: یکی از مسائل مورد توجه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ایجاد تعامل مثبت با تمام ایثارگران و همچنین تمام دستگاه‌ها بوده است تا با ایجاد این بستر بتوانیم خدمات رسانی بهتری به این عزیزان داشته باشیم، زیرا همواره خود را مدیون فداکاری‌های آنان می‌دانیم و مطمئنیم که وجود این عزیزان باعث ایجاد ثبات و اقتدار در کشورمان شده است.
علی عباس کمری رییس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در این دیدار از تصویب آیین نامه اجرایی ماده ۶۹ خدمات رسانی به ایثارگران در کمیسیون اجتماعی دولت خبر داد و گفت: در صورت تصویب نهایی این آیین نامه در هیئت وزیران، تمام خدمات بنیاد ملی نخبگان به ایثارگران نخبه تحت پوشش مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز تعلق می‌گیرد.
گفتنی است این جلسه با حضور حسین گروسی مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه فرزندان شاهد، افشین سفاهن مدیرعامل موسسه قرض الحسنه شاهد و ایثارگر، محمد حسن قوسیان مقدم مدیرعامل شرکت ذخیره شاهد، محمود تبریزی مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسین تقی پور مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا سجادیان نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرزندان شاهد برگزار شد.
همچنین در این جلسه تعدادی از فرزندان شهدا از جلسات مستمر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده های شهدا و ایثارگران تقدیر کردند.
انتهای پیام

یک دیدگاه

  1. سلامو علیکم. لطفآ بفرمایید ایثارگران شامل چه کسانى میشود. که این همه قانون براى استخدامى وامتیاز دهى این بزرگواران صادر میشود. بنده جمع حضور در جبهه ام با جهاد سازندگى کردستان وخوزستان سالهاى ۶١-۶٢-۶٣ و ارتش. سالهاى ۶۴-۶۵-۶۶ درخط مقدم. ومجروحیت. شیمیایى. مجموعآ ۵۱ ماه گواهى جبهه دارم. وبراى اعاده به خدمت به جهاد کشاورزى دست به دامان پیرو پیغمبر شده ام. بزرگوارى کنید. راهنمایم بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *