قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ایثارگران در چهار سال گذشته مظلوم واقع شدند

ایثارگران در چهار سال گذشته مظلوم واقع شدند

ایثارگران طی چهار سال گذشته خیلی مظلوم واقع شدند، چون نه تنها دولت یازدهم درجهت مطالبات ایثارگران اقدامی نکرده، بلکه حتی مصوبات مجلس را هم اجرا نکرده است.

به گزارش کهف شاهد، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال که معیارانتخاب یک رئیس جمهور از دید یک نماینده ایثارگر چیست اظهار داشت: ایثارگران طی چهار سال گذشته خیلی مظلوم واقع شدند، چون نه تنها دولت یازدهم درجهت مطالبات ایثارگران اقدامی نکرده، بلکه حتی مصوبات مجلس را هم اجرا نکرده است.

 نماینده مردم ورامین و قرچک با بیان اینکه در چهار سال گذشته مجموعه ای از مصوبات مجلس روی زمین باقی مانده است و دولت آنها را اصلا” اجرا نمی کند تاکید کرد: بنابر این جامعه یزرگ ایثارگری کشور باید بدنبال رئیس جمهوری باشد که واقعا خودش متعلق به این خانواده باشد و درد این جامعه را بفهمد و مقید به اجرای قانون باشد.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ما که فراتر از قانون از کسی چیزی نمی خواهیم اما با این وجود دولت قانون را اجرا نمی کند خب باید چکارش کنیم.

 نماینده مردم استان تهران در مجلس دهم با تاکید بر اینکه ما حقمان را از طریق قانونی می خواهیم ادامه داد: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، جامعه بزرگ ایثارگران باید به کسی رای بدهند که متعهد به اجرای قانون جامع ایثارگران باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درخصوص این سوال که نظر شما در مورد کاندیداتوری آیت الله رئیسی چیست پاسخ داد: درارتباط با حوزه اصولگرایی الان دو دیدگاه  وجود دارد یک دیدگاه معتقد است که اگر هر دو نفر باشند شاید شرایط برای رقابت در مرحله بعدی بهتر می شود.

نقوی حسینی تصریح کرد: دیدگاه دوم این است که اگر دو کاندیدای موجود متحد شوند بهتر است اگر چه هر دو هم آمادگی دارند که توافق کنند و متحد شوند وعزم کناره گیری هم با برنامه خواهد بود، اما بگذارید یک مقداری جلوتر برویم ببینیم ان شاالله که اصولگرایان سال ۹۲ را تکرار نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *