قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / بنیاد فرافکنی می کند

بنیاد فرافکنی می کند

بنیادشهید انقلاب اسلامی، با صدور جوابیه ای دیرهنگام به شورای عالی انجمن های جانبازی، بدون اشاره به عدم انجام دُرست توافقات فی مابین، واکنشی انفعالی و نوعی فرار به جلو را در پیش گرفت.

به گزارش کهف شاهد، رییس بنیاد شهید و امورایثارگران پس از گذشت بیش از یک ماه از تجمع اعتراضی ایثارگران، که در نوع خود حرکت بی سابقه ای محسوب می شود، جوابیه ای صادر کرده و درآن ضمن فرافکنی، سعی در زیر سئوال بردن این اجتماع باشکوه کرده است!

حسین اسرافیلی، رییس شورای عالی انجمن های جانبازان نیز درنامه ای به موارد مطرح شده در جوابیه بنیاد پاسخ داده است.

حسین اسرافیلی رئیس شورای عالی انجمن های جانبازان در گزارشی از روند پیگیری قطعنامه اجتماع ۱۴ اسفند۹۵ گفته است: طی نامه های رسمی که به سران سه قوه و سایر مسئولین کشور ارسال و در حال پیگیری است، از ریاست عالی بنیاد نیز درخواست رسیدگی شده بود که پاسخی از سوی بنیاد دریافت شد.  پس از بررسی آن در اولین جلسه شورا در سال جدید جوابیه ای تهیه و ارسال گردید که به منظور اطلاع و تنویرافکار عمومی جامعه ایثارگری، سوابق این مکاتبات  منتشر می شود.

طبق گفته اسرافیلی: شورای عالی انجمن های جانبازان پیگیر مسائل قشرهای مختلف جامعه ایثارگری کشور است و همانطور که در قطعنامه اجتماع ۱۴ اسفند نیز آمد سعی شده است مشکلات اساسی همه ایثارگران دیده شود و  این نگاه در جلسات با مسئولین کشور نیز مد نظر قرار داشته و خواهد داشت.

اسرافیلی گفته است: شورای عالی انجمن های جانبازان با هدف حفظ و پاسداری از میراث با ارزش شهدا و ترویج فرهنگ ایثارگری و همچنین پیگیری مسائل ایثارگران به ویژه جانبازان تشکیل شده است، که ابتدا با حضور سه انجمن بزرگ  جانبازان۷۰% کشور کار خود را آغاز و با عضویت قشر های مختلف جانبازان از ۵%  تا ۷۰% ، در حال تکمیل تر شدن است، و انشاالله با یاری شهدا و حمایت جامعه ایثارگری بتوانیم مشکلات آنان را به اطلاع مسئولین کشور رسانده و در جهت رفع آنها برآییم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *