قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / اشتغال زایی و پرداخت معوقات ایثارگران مهمترین کار دولت دوازدهم

اشتغال زایی و پرداخت معوقات ایثارگران مهمترین کار دولت دوازدهم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت کامل حق و حقوق و معوقات ایثارگران، جانبازان، خانواده های شهدا و رزمندگان دردولت دوازدهم شد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خواستار پرداخت کامل حق و حقوق و معوقات ایثارگران ، جانبازان، خانواده های شهدا و رزمندگان دردولت دوازدهم شد.

به گزارش کهف شاهد، سید قاسم جاسمی نماینده ایثارگر مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:

رئیس دولت دوازدهم  باید حق وحقوق ایثارگران و رزمندگان را به صورت کامل پرداخت کند.

وی گفت: در برنامه ششم توسعه در رابطه با ایثارگران، جانبازان و رزمندگان موادی تائید و تصویب شده است که قابل تحسین است و باید ازهمه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این رابطه تشکر کنیم، منتهی در خصوص بودجه سالجاری تا آن جایی که بنده شنیده ام خبرهای رضایت بخشی وجود ندارد، اگرچه چارچوب بودجه مشخص است و ولی شاید آن اعتبار لازم را که باید توزیع کند نداشته باشد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به قوانین مصوب در خصوص ایثارگران تصریح کرد: در این زمینه امیدوارم دولت آینده بتواند با استفاده از منابع و اعتبارات مالی مشخص، حق و حقوق ایثارگران و رزمندگان که تاکنون پرداخت نشده است را به صورت کامل پرداخت کند.

نماینده ایثارگر مجلس دوازدهم در خصوص بحث اشتغال فرزندان ایثارگران خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به همت رئیس دولت دوازدهم دارد و اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات انتخاباتی خود بتوانند اشتغالزایی کنند و به اصطلاح منابع جذب کنند و جوانان را برسر کار ببرند مهم است و بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: من این را سیاسی نمی گویم و اعتقادم براین است که دولت دوازدهم با توجه به ظرفیت و قابلیت هایی که وجود دارد باید برنامه مدونی برای اشتغال جوانان بطورکلی و فرزندان ایثارگران داشته باشد و اولویت اول را به ایثارگران و خانواده معظم شهدا بدهد.

جاسمی در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربه ۳۸ سال حضور دولت ها و قوانین موجود برای اشتغال رئیس جمهور آینده چه راهکاری را باید ارائه مکند ناکید کرد: دراجرا هم این موضوع بستگی به توان و ظرفیت افراد و دولت ها دارد اما امیدواریم  دولت اینده بتواند برای اکثریت جوانان اشتغالزایی و یا زمینه اشتغال را فراهم کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *