قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / انتقاد نمایندگان ملت از رفتار دور از شأن بنیاد با جانبازان

انتقاد نمایندگان ملت از رفتار دور از شأن بنیاد با جانبازان

دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی بنیاد شهید به مطالبات و خواسته های جانبازان و ایثارگران در اجتماع مسالمت آمیزروز شنبه، وظیفه قانونی بنیاد را توجه و رسیدگی به نیازهای ایثارگران دانستند.

به گزارش کهف شاهد، “رضا شیران خراسانی” نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وظیفه همه دست‌اندرکاران است که به یادگاران روزهای سخت و آنانی که جان خود را در کف دست قرار دادند و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند، پاسخگو باشند.

جانباز ۵۰درصد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تکریم و حفظ شأن جانبازان و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است، قانون هم به اندازه کافی در حوزه “انجام خدمت” به این عزیزان تصویب شده است، لذا مجریان قانون باید با سرلوحه قرار دادن این قوانین، با تکریم این عزیزان مشکلات آنها را برطرف کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم خاطرنشان کرد: مسئولان (بنیاد) نباید اجازه دهند که فشار و مشکلات مختلف برای این عزیزان ایجاد شود تا آنها مجبور شوند خواسته های خود را به این شکل بیان کنند.

رضا شیران خراسانی نماینده جانباز قطع پا خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: من دست بوس همه جانبازان و ایثارگران ایران اسلامی هستم.

نماینده مردم آبادان: از بی توجهی بنیاد مکدر شدم

غلامرضا شرفی جانباز ۵۰درصد قطع پا و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی بنیاد به اجتماع مسالمت آمیز جانبازان و ایثارگران خاطر نشان کرد: متأسفانه هزینه زندگی برای عزیزان ایثارگر و به خصوص جانبازان در شرایط عادی کمرشکن است چه برسد به اینکه یک جانباز یخواهد مسیر طولانی درمان مستمر را در شرایط امروز طی کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک جانباز به دارو، مراقبت و چک و کنترل پزشک متخصص نیاز دارد؛ حال اگر در این مسیر طولانی خدایی نکرده، دچار سردرگمی، بی توجهی و دوندگی  شود و مراجعات مکرر به مراکز مختلف پزشکی را در کارنامه خود داشته باشد، این موضوع واقعاً برای جانبازی که نقص عضو داشته باشد، بسیار سخت و کمر شکن خواهد بود.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: من از مسئولان امر استدعا دارم همانطوری که به همه مردم با تعهد و دلسوزی نگاه می کنند به قشری که امروز تنها چشم امیدشان به خدمت صادقانه و بی مزد و منت آنهاست نیز توجه کنند و آنها را تنها نگذارند و کمک حال وضعیت بغرنج و سخت گذران زندگی این عزیزان باشند.

جانباز قطع پای آبادان در مجلس دهم در خصوص برخورد با اختلاس های مالی در مجموعه بانک دی به عنوان یک خواسته محوری تأکید کرد: متأسفانه موضوع اختلاس و فسادهای مالی احساسات همه آحاد مردم را جریحه دار کرده است، چرا که مردم ما نمی توانند بپذیرند که در یک جامعه ارزشی و دینی هر از چند گاه شاهد اهمال کاری مسئولینی باشند که با یک نظارت و کنترل مستمر می توانند جلوی بسیاری از این مفسده های اقتصادی را بگیرند، اما سهل انگاری و کوتاهی می کنند.

شرفی ادامه داد: مفسده های اجتماعی تنها جوابش این نیست که فقط بگوئیم که یک نفر را گرفتند و او را مجازات کردند، بلکه بحث بدآموزی آن است که متأسفانه در اثر نبود نظارت در جامعه پیش آمده است و اینگونه موضوعات فضای جامعه را مکدر می کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس دهم در پایان تأکید کرد:  لذا همانطوری که جانبازان در یک مقطع زمانی در مقابله با یورش حرامیان به مرزهای ایران اسلامی به خط مقدم دفاع از آب و خاک و ناموس ملت شتافتند، اکنون این عزیزان اگر آزرده خاطر هستند و خواسته ای در این خصوص داشته باشند و نارضایتی و ناراحتی خود را بیان می کنند خواسته آنها بر حق است.

انتهای پیام

یک دیدگاه

  1. باسلام.چرا ب اشتغال فرزندان جانباز رسیدگی نمیشود.الان جهرم یه آزمون استخدامی برا شرکت بهره برداری انتقال توان زده شده یه سهمیه برا فرزندان جانبازا نذاشتن.لطفا اگه امکان داره پیگیری کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *