قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / مازندران میزبان کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم در سال آینده

مازندران میزبان کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم در سال آینده

استاندارمازندران گفت: مازندران میزبان کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم است.

به گزارش کهف شاهد ، ربیع فلاح جلودار در مجمع بسیج اساتید مازندران اظهار کرد: مجاهدت، در راه حق و صیانت از انقلاب و حرکت در راستای آرمان‌های حضرت امام رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری از مهمترین انتظارات از عزیزان بسیجی است.

وی با اشاره خظاب با اعضای حاضر در مجمع گفت: شما باید نمونه‌ی اخلاق و تواضع و مهربانی و رعایت مقررات باشید.اساتید بسیجی باید نماد اخلاق، معنویت،بصیرت و قانونمداری باشند .

جلودار بر ارتقای اندیشه خدمت جهادی به کشور با توسعه و تقویت تفکر و روحیه بسیجی و انقلابی تاکید کرد وگفت: بسیج اساتید می تواند با تقویت فعالیتهای پژوهشی و علمی و حرکت در مسیر تولید علم گام‌های بلندی در زمینه پیشرفت کشور بردارد.بسیجیان ما در مقابل جنگ سخت دشمنان مردانه ایستادند و امروز رسالتشان مقابله با جنگ نرم دشمنان است که از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی راه برون‌رفت از مشکلات را تقویت روحیه انقلابی، بسیجی و جهادی خواند و گفت: همه اساتید ما باید با روحیه در جهت توسعه علم و دانش و پژوهش گام بردارند چرا که رمز اقتدار و عظمت ما و هر کشوری علم و دانش است.

استاندار مازندران از برگزاری کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در مهر ۹۶ در مازندران خبر داد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا با ارائه مقالات فاخر ابعاد و اقدامات جهادگونه مدافعین حرم تبیین شود و این کنگره بین المللی با بهترین کیفیت و به بهترین شکل برگزار شود.

در این مراسم با حضور استاندار مازندران و آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری سایت، لوگو و پوستر کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم رونمایی شد و استاندار مازندران  از برگزاری مراسم تجلیل از ۳۶ خانواده عزیز شهید مدافع حرم مازندران با حضور معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت در سالروز شهادت بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام علیها در شهرستان ساری خبر داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *