قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / حمایت نمایندگان مجلس از اجتماع مسالمت آمیز جانبازان در ساختمان بنیاد

حمایت نمایندگان مجلس از اجتماع مسالمت آمیز جانبازان در ساختمان بنیاد

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را از اجتماع مسالمت آمیز جانبازان در اعتراض به سوء مدیریت در بنیاد شهید اعلام کردند.

به گزارش کهف شاهد، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سوء مدیریت ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران مانع از احقاق حق ایثارگران شده است تصریح کرد: به لحاظ ساختار غلط که رئیس بنیاد شهید معاون رئیس جمهور است، در واقع رئیس بنیاد شهید به هیچ ایثارگری، نه به نمایندگان مجلس و نه به ایثارگران پاسخگو نیست.

نماینده نجف آباد که خود فرزند شهید است ادامه داد: حرکتی که ایثارگران در راستای احقاق حقوقشان و اعتراضشان نسبت به دزدی هایی که در بانک دی شده است و سوء مدیریت هایی از این قبیل، منتسبین سببی و نسبی رئیس بنیاد مسبب آن بوده اند،لذا به نظر من اعتراض به حقی است.

وی افزود: قطعا آقای شهیدی به افکار عمومی در خصوص مسائل بانک دی که در آن سوء مدیریت و اختلاس هایی  شده است، باید قطعا جوابگو باشد.

سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز گفت: با اینکه حضرت امام (ره) فرمودند که جانبازان چشم و چراغ ملت و ولی نعمتان انقلاب اند و در کنار آن این همه توصیه های مقام معظم رهبری، متأسفانه در دولت یازدهم به خاطر انتصاب هایی که معمولا خارج از تدبیر بوده است، هم زحمت برای قسمت هایی از بدنه دولت وهم برای مردم ایجاد شده است.

وی افزود: اگر کسی را در جایی گذاشتند که توانایی آن کار را نداشت، مسلّماً، نه اینکه عمدا بخواهد آن کار را خراب کند، اما به هر حال به علت بی تجربی خرابکاری هایی صورت می گیرد، متأسفانه در بنیاد شهید این سوء مدیریت را می بینیم.

نماینده جانباز مجلس دهم تصریح کرد: مجموعه ای از مدیریت بنیاد شهید با همدیگر همگونی و همخوانی ندارد، به همین جهت نمایندگانی که حد فاصل مردم و مسئولان هستند، از نحوه تعامل و رابطه با بنیاد ناراضی اند، ایثارگران و مردم هم که مراجعه می کنند آن قدر در چم و خم های اداری گرفتار کرده اند، که واقعا آسیب هایی به آنها وارد شده است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتی این موضوع خدای ناکرده بعضا منجر به این می شود تا کسی که تمام هستی اش را برای انقلاب داده است، الان در مقابل انقلاب ایستاده باشد و این چیز خیلی خطرناکی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم یادآور شد: به همین جهت من فکر می کنم که تحولی در بنیاد در خصوص مدیریت حتما لازم است. ابطحی نماینده خمینی شهر با اعلام حمایت خود از خواسته های جانبازان تاکید کرد: آقای دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور، خودشان موظفند که به خواسته های ایثارگران رسیدگی کنند و احتیاجی به نمایندگان وجود ندارد، تذکرات عدیده ای که نمایندگان در صحن مجلس می دهند هم در این مورد معلوم است و جانبازانی که با این مشکلات جسمانی و دوری از مرکز کشور مجبورند برای این اجتماع به تهران بیایند، باید دولت تدبیری بیندیشد که کار به اینجا نرسد و ما به سراغ این عزیزان برویم و ببینیم دردشان چیست، نه اینکه آنها(جانبازان) بیایند التماس کنند و این خیلی بد است.

نماینده مجلس دهم اضافه کرد: من که مسئولم باید پاسخگوی آنها  باشم و متاسفانه کار به اینجا رسیده است و من از خدا طلب صبر برای این عزیزان و طلب تدبیر برای دولت می کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *