قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / تجمع بزرگ جانبازان شنبه در بنیاد شهید برگزار می شود

تجمع بزرگ جانبازان شنبه در بنیاد شهید برگزار می شود

به گزارش کهف شاهد، تجمع بزرگ مسالمت آمیز جانبازان در اعتراض به سوء مدیریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران شنبه هفته آینده در تهران برگزار می شود.

حسین اسرافیلی مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی و رئیس شورایعالی انجمن های جانبازان در گفت و گو با فاش نیوز با اعلام این خبر اظهارداشت: تجمع مسالمت آمیز جانبازان روز شنبه ۱۴ اسفند ماه در ساختمان مرکزی بنیاد شهید در خیابان آیت الله طالقانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این تجمع ابتدا قرار بود فقط جانبازان نخاعی شرکت کنند اما با رسانه ای شدن خبر آن در شبکه های اجتماعی، قشرهای مختلف جانبازان با اعلام همبستگی، آمادگی خود را برای حضور در تجمع در ساعت ۱۰ روز شنبه ۱۴ اسفند اعلام کردند.

اسرافیلی با بیان این مطلب که تصمیم برگزاری تجمع از سوی شورای عالی انجمن های جانبازان اتخاذ شده است خاطر نشان کرد: برای برگزاری این تجمع با نهادهای امنیتی، انتظامی و نظامی مکاتبات لازم به عمل آمده است و در صورت تخلف از مقررات و ضوابط با خاطیان برخورد می شود.

رئیس شورایعالی انجمن های جانبازان در خصوص خواسته های جانبازان در این تجمع متذکر شد: موضوع اصلاح قوانین ایثارگری با محوریت قانون جامع، اصلاح رویه های اجرایی و خدمات رسانی به ایثارگران، اعمال اصلاحات لازم در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، سوءمدیریت در بنیاد و برخورد با فساد مالی و اختلاس ها در بانک دی, بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران، از مهم ترین خواسته های جانبازان در این تجمع است.

وی با رد این موضوع که تجمع اعتراض آمیز جانبازان سیاسی نیست و ربطی به فعالیت های انتخاباتی ندارد، در خصوص برگزاری تجمع ایثارگران در بنیاد شهید تاکید کرد: ما بنیاد شهید را خانه خود می دانیم و می خواهیم مشکلات را در خانه خودمان حل کنیم چرا که همه ایثارگران متفق القول هستند که بنیاد شهید ثمره درخت طیبه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است.

اسرافیلی در پایان این گفت و گو اعلام کرد: براساس هماهنگی های انجام شده، ضمن اینکه در این اجتماع یکی از اعضای شورای عالی جانبازان نسبت به بیان مسائل و مشکلات جامعه جانبازان سخن خواهدگفت، بیانیه ای هم در همین راستا صادرخواهدشد و تا تحقق کلیه خواسته های فوق الذکر، موضوع مورد پیگیری جدی شورای عالی انجمن های جانبازان قرار می گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *