قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار ایثار / کتاب رد پای دیرین رونمایی می‌شود

کتاب رد پای دیرین رونمایی می‌شود

کتاب زندگینامه شهید روحانی نادر دیرین با عنوان «رد پای دیرین» رونمایی می‌شود.

به گزارش کهف شاهد، کتاب رد پای دیرین ۲۲ اسفندماه جاری همزمان با روز بزرگداشت شهدا با حضور مسئولان، همرزمان، دوستان و خانواده شهید نادر دیرین در سالن «ولایت» سپاه استان اردبیل رونمایی خواهد شد.

این کتاب به سفارش و حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و توسط ناصر ملایی نوشته شده است. بیشتر مصاحبه‌های این کتاب توسط خدیجه سلمانی سولا انجام شده است.

این کتاب در ۱۶۸ صفحه به مجموعه‌ای از خاطرات دوستان و همرزمان شهید دیرین همچون نقش شهید دیرین در پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت در پایگاه بسیج مسجد یساول اردبیل، تشکیل انجمن اسلامی در مدرسه، تربیت جوانانی که امروزه بسیاری از آنها در کشور مسئولیت دارند و حضور در لبنان و فعالیت‌های تبلیغی شهید در آن کشور پرداخته است.

برای نوشتن این کتاب با همسر شهید و همرزمانش در استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی و غربی و شهرهای مشهد، خوی، ارومیه، اردبیل و تهران گفت‌وگو شده است. بخش قابل توجهی از این کتاب مربوط به خاطرات همسر شهید از زمان‌ آشنایی با «نادر دیرین» در نوجوانی تا ازدواج، نحوه زندگی در مشهد در زمانی که شهید دیرین طلبه بود، نحوه رفتار در خانواده و حضور در جبهه و در نهایت شهادت می‌شود.

«داودزاپاتا»،«پنجه در پنجه منافقان»،«همنشینی با آبگوشت»،«درسی به مدافعان لبنان»،«به رزمنده زن نمی‌دهم»،«کت و شلوار امانتی»،«دریغ از یک نامه»،«دفترچه گناه»،«بوی عملیات»،«قرعه شهادت»،«خلسه عارفانه»،«حساب بانکی»،«حنابندان خداحافظی»، «غریبه‌ای میان اشک‌ها»،«نشانی مزار» و «فقط شهید نشو» از جمله عناوین خاطرات منتشر شده دراین کتاب است که توسط «نشر مجنون» به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *