قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / معوقات سال‌های ۹۲ و ۹۳ خانواده معظم شهداء و جانبازان اوایل سال آینده پرداخت می‌شود

معوقات سال‌های ۹۲ و ۹۳ خانواده معظم شهداء و جانبازان اوایل سال آینده پرداخت می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: معوقات سال‌های ۹۲ و ۹۳ خانواده معظم شهداء و جانبازان به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان در ماه‌های نخست سال آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش کهف شاهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی‌محلاتی ظهر امروز در  مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار بوشهر با بیان اینکه بوشهر استان پرافتخاری در تاریخ ایران است اظهار داشت: این استان دلاورمردانی داشته که همواره نام این بزرگان در تاریخ ایران می‌درخشد.

وی با بیان اینکه رئیسعلی دلواری همیشه زنده و افتخار استان و کشور است، خاطرنشان کرد: نام مردم استان بوشهر در مقابله با استعمار پیر انگلیس در تاریخ ثبت است و در این زمینه سردار بزرگ رئیسعلی دلواری همیشه زنده و افتخار استان و کشور است.

معاون رئیس جمهور از ارائه گزارش سیل استان بوشهر به هیئت دولت خبرداد و گفت: گزارش وقوع سیل در استان بوشهر که استاندار بوشهر تهیه کرده بود توسط وزیر ارتباطات در هیئت دولت شب گذشته مطرح شد که برای رسیدگی به مناطق سیل زده این گزارش به وزارت کشور ارسال شد.

شهیدی محلاتی با بیان اینکه امام جمعه و استاندار بوشهر در رسیدگی به مشکلات مردم فعال و پرتلاش هستند افزود: خوشحالم که استان بوشهر دارای امام جمعه‌ای فاضل و استاندار فعال دارند و این امر به روند توسعه استان کمک می‌کند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام شده است، خاطرنشان کرد: ایثارگران کشور علاوه بر ۲۳۰ هزار شهید شامل ۵۶۰ هزار جانباز و ۴۲ هزار و ۲۰۰ آزاده است که این حماسه آفرینان افتخار کشور  هستند.

معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر توجه به ادای دین  نسبت به جانبازان گفت: تاکنون دین خود نسبت به جانبازان ادا نکرده‌ایم که در این راستا باید نسبت به مهم توجه جدی شود.

شهیدی محلاتی از پرداخت معوقات ایثارگران از سال ۷۶ تا ۹۰ خبرداد و افزود: با تلاش صورت گرفته ۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان معوقات خانواده شهدا و جانبازان مربوط به سال‌های ۷۶ تا ۹۰  پرداخت شد.

وی از پرداخت معوقات سال‌های ۹۲ و ۹۳ خبرداد و گفت: معوقات سال‌های ۹۲ و ۹۳  خانواده معظم شهداء و جانبازان به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان در ماه‌های نخست سال آینده پرداخت می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه اشتغال و درمان دغدغه مهم  مسئولان این نهاد برای جانبازان و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: در ۳۲ مرکز استان مجتمع‌های ایثار احداث می‌شود که بخش توان بخشی آن در اولویت قرار دارد.

وی از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته شهید در مشهد الرضا خبر داد و بیان کرد: ۲۲ اسفند روز شهید نامگذاری شده و به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته که عمده آن در مشهد برگزار می‌شود.

شهیدی محلاتی با اشاره به تلاش برای ساخت اردوگاه ایثارگران در گناوه تاکید کرد: برای ایجاد اردوگاه ایثارگران درجنوب کشور اردوگاه ایثارگران در گناوه در حال ساخت است که با تکمیل آن حضور جانبازان سراسر کشور در استان بوشهر و جنوب کشور فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *