قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / رضایت رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تصویب قوانین ایثارگران

رضایت رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تصویب قوانین ایثارگران

 رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تائید مواد پنجگانه مرتبط با ایثارگران در برنامه ششم توسعه از سوی شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش کهف شاهد، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی و تائید مواد ۱۰۱ تا ۱۰۶ لایحه برنامه توسعه کشور از سوی شورای نگهبان تصریح کرد: به طور کلی مواد مربوط یه ایثارگران در برنامه ششم توسعه کشوراز سوی شورای نگهبان مگر در دو مورد تائید شده است.

وی در خصوص ایرادات شورای نگهبان اظهار داشت: یکی از ایرادات شورای نگهبان بحث سربازی (فرزندان ایثارگران) بود که از سوی شورای نگهبان گفته شده است که اذن ولی فثقیه را می خواهد که ما هم درمتن مصوبه نوشته ایم “در صورت ادن ولی فقیه”، اما آنها می گویند قبلا باید اذن بگیرید.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم با بیان اینکه دراین مورد باید ابتدا اصلاحیه درکمیسیون مطرح شود خاطر نشان کرد: یکی دیگر از ایرادات شورای نگهبان در مورد مصوبات مربوط به ایثارگران در رابطه با موضوع تحصیلات بود ولی به طور کلی مواد اصلی تائید شده است و فقط همین دومصوبه رد شده است.

نوروزی در پایان تاکید کرد: این دو مصوبه وقتی در کمیسیون تلفیق اصلاح شود دوباره در صحن مجلس شورای اسلامی در هفته جاری مطرح خواهد شد والحمدالله بحث ایثارگران ختم به خیر شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *