قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / عزم دولت و مجلس بر حل مشکلات ایثارگران است

عزم دولت و مجلس بر حل مشکلات ایثارگران است

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجلس برای رفع ایرادات احتمالی شورای نگهبان در مورد لایحه برنامه ششم توسعه خبر داد.

به گزارش کهف شاهد، محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهلت قانونی شورای محترم نگهبان برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد که در صورت وجود ابهاماتی در برخی مواد لایحه برنامه ششم آنها را اصلاح و برطرف کند.

رییس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری در مورد تایید مصوبات مجلس در خصوص ایثارگران اظهار داشت: پس از بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، ایرادات احتمالی در صحن علنی مجلس مطرح و در صورت لزوم اصلاح و پس از آن مصوبات مجلس به شورای محترم نگهبان ارائه خواهد شد و شورای نگهبان دوباره آن را بررسی خواهدکرد.

نماینده ایثارگر مجلس دهم خاطر نشان کرد: اگر ایراد مدنظر شورای نگهبان برطرف شود لایحه مورد تایید قرار خواهد گرفت در غیر اینصورت مجددا به مجلس عودت داده خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: عزم دولت و مجلس بر حل مشکلات ایثارگران و پاسخگویی به مطالبات آنها در چارچوب برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه ۹۶سال است و امیدواریم مواد پنجگانه مطرح شده در خصوص جامعه هدف در لایحه برنامه ششم و تسهیلات در نظر گرفته شده برای مسکن ایثارگران، جانبازان معسر و خانواده شهدا از سوی شورای نگهبان تایید و برای اجرا در سال آینده به دولت ابلاغ شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *