قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / راهبردهای رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدوین می‌شود

راهبردهای رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدوین می‌شود

سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از تدوین راهبردهای رسانه و فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

به گزارش کهف شاهد ، نخستین نشست کمیته رسانه و تبلیغات فرهنگ ایثار و شهادت با تأکید بر اهمیت فضای مجازی در محل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن کاویانی راد سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در این نشست با اشاره به مأموریت‌های این شورا گفت: رسانه مهم‌ترین بستر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی با اشاره به اینکه با رسانه‌ای کردن اتفاقات، قابلیت انتقال محتوای آن به آیندگان فراهم می‌شود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون استفاده از ابزار رسانه ممکن نیست.
سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت افزود: کمیته رسانه موقعیت مناسبی است که باید با مشارکت دستگاه‌ها، پیوست رسانه و راهبردهای رسانه و فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدوین شود.
نخستین جلسه کمیته رسانه فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مسئولین سازمان بسیج رسانه، روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در محل دبیرخانه شورای عالی برگزار شد.
بیان ظرفیت‌ها و اقدامات صورت پذیرفته توسط اعضاء و تعیین اولویت‌های اصلی کمیته رسانه از جمله دستور کار جلسه کمیته رسانه و تبلیغات فرهنگ ایثار و شهادت بود.
تدوین راهبردهای رسانه و فضای مجازی، پیوست رسانه، شاخص‌های ارزیابی کیفی فضای رسانه و تهیه رصد نامه فضای اطلاع‌رسانی داخلی و بین‌الملل در حوزه ایثار و فداکاری از جمله مباحث مطرح‌شده در این جلسه بود و اعضا نظرات خود را در خصوص آن بیان کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *