قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / فعالیت تشکل‌های ایثارگری در حوزه مسائل فرهنگی باشد

فعالیت تشکل‌های ایثارگری در حوزه مسائل فرهنگی باشد

رییس مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بر لزوم ارائه خدمات به تشکل‌هایی که در زمینه انجام امور فرهنگی و ترویجی فعالیت دارند تأکید کرد و گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر باید از انجام هرگونه فعالیت اقتصادی خودداری کنند.

به گزارش کهف شاهد ،علی عباس کمری روز سه‌شنبه ۵ بهمن‌ماه در دیدار با جمعی از دبیران کل تشکل‌های شاهد و ایثارگر که در مجتمع شهید رسول‌زاده برگزار شد با تأکید بر لزوم وجود انسجام فرهنگی و هماهنگی بین تشکل‌ها گفت: این انسجام و هماهنگی در مسیر فعالیت‌های فرهنگی ترویجی، نتایج بسیار مثبتی را به دنبال دارد و تشکل‌ها باید در مناسبت‌هایی چون سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا حضور پررنگ و تأثیرگذاری داشته باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا تشکیل قرارگاهی فرهنگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور فعال تشکل‌های شاهد و ایثارگر می‌تواند اقدام مثبت و تأثیرگذاری باشد. همچنین برای روز شهید نیز آماده دریافت برنامه‌ها و پیشنهادات تشکل‌های شاهد و ایثارگر هستیم.

رییس مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بر لزوم ارائه خدمات به تشکل‌هایی که در زمینه انجام امور فرهنگی و ترویجی فعالیت دارند تأکید کرد و گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر باید از انجام هرگونه فعالیت اقتصادی خودداری کنند، اما می‌دانیم انجام کارهای فرهنگی نیازمند پشتوانه اقتصادی است که این امر باید از طریق اقتصاد فرهنگی و فعالیت‌های منطبق با قوانین اقتصاد فرهنگی انجام شود.

کمری با اشاره به وجود تعامل مناسب بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده محترم ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره بر اهمیت نقش تشکل‌های شاهد و ایثارگر و حضور آن‌ها در نقش «اتاق فکر بنیاد شهید و امور ایثارگران» تأکید داشته‌اند.

وی افزود: در همین راستا مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مسیر توسعه همکاری‌ها بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکل‌های شاهد و ایثارگر حرکت کرده است و خوشبختانه امروز تعامل خوبی بین بنیاد و این تشکل‌ها به وجود آمده است و تلاش می‌کنیم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد نتایج مثبت این تعامل باشیم.

رییس مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در ادامه با اشاره به نتایج نظرسنجی صورت گرفته در بین تشکل‌های شاهد و ایثارگر درباره فعالیت مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: نتایج این نظرسنجی نشان‌دهنده رضایت نسبی تشکل‌ها در اکثر موارد مربوط به نحوه مدیریت و تعامل بین مرکز و این تشکل‌هاست، اما بر این نکته تأکید داریم که باید در جهت برطرف کردن مواردی که از نظر بعضی از تشکل‌ها دارای مشکل است، به‌خصوص در بحث نیازهای مادی و فرهنگی حرکت کنیم.

گفتنی است در این نشست مقرر شد کمیته صیانت از نظرات و پیشنهادات تشکل‌ها ایجاد شود تا نظرات و پیشنهادات دبیران تشکل‌ها را در دستگاه‌های اجرایی پیگیری کند و همچنین دبیرخانه مرکزی کمیسیون‌ها در مرکز دانش‌پژوهان تشکیل شود تا پیگیر مصوبات و برگزاری همایش‌ها باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *