قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / تسهیلات برای جانبازان زیر ۱۵ درصد و ۶ ماه رزمندگی

تسهیلات برای جانبازان زیر ۱۵ درصد و ۶ ماه رزمندگی

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به ایثارگران با درصدهای مختلف و رزمندگان را از ویژگی های مثبت برنامه ششم توسعه کشوردانست.

به گزارش کهف شاهد ، رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به ایثارگران با درصدهای مختلف را از ویژگی های مثبت برنامه ششم توسعه  کشوردانست.

 حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه توجه ویژه ای به ایثارگران با درصدهای مختلف از شش تا ۲۴ ماه حضور در منطقه جنگی شده است اظهارداشت: درمصوبات برنامه ششم توسعه که مواد آن قبلا در کمیته ایثارگران و کمیسیون تلفیق بحث و بررسی شده بود نسبت به ایثارگران، جانبازان، فرزندان شهدا و به خصوص رزمندگان دوران جنگ تحمیلی که شش تا ۲۴ ماه سابقه حضور دارند توجه ویژه ای شده است.

وی با اشاره به اینکه توجه خاصی به فرزندان، همسران شهدا و نامادری های فرزند شهید در لایحه برنامه به عمل آمده است در خصوص سهمیه دانشگاهی نیز یادآور شد: بر اساس قوانین قبلی، سهمیه دانشگاهی فقط برای جانبازان ۲۵درصد به بالا بود در حالی که در مصوبات جدید حتی برای جانبازان ده درصد و رزمند گان با شش ماه سابقه حضور در جبهه تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

نوروزی همچنین از پرداخت حقوق به جانبازان کمتر از ۲۵ درصد، رزمندگان و بسیجیان معسر با شش ماه سابقه در طول دفاع مقدس در طی اجرای برنامه ششم توسعه خبر داد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در خاتمه تصریح کرد: در مصوبات لایحه برنامه ششم برای فرزندان شهدا نیز معافیت های مالیاتی درنظر گرفته شده تا نسبت به حقوق آنها اعمال شود.

انتهای پیام

یک دیدگاه

  1. سلام نمی دانم چرا آقایان دارند بااحساسات ونیازهای ما بازی میکنند جانباز ۴۵درصد هستم سه ملیون وام گرفتم اما فقط توانستم خانه رهن کنم بنیاد گفت تسویه کنید وام مسکن خواهید گرفت سال ۸۲تسویه کردم اماهرسال بهانه آوردند حالا بنیاد میگه رابر قانون نمیشه وام بگیرید درصورتیکه به مجروح ۵درصدی با صدمه نبسیار جزیی امسال۶۰ ملیون وام با سند صوری دادند چون قانون چدید به باهر درصدی وام میدن آیا این عدالت است چرا نمی گویند به ازای هر۵درصد مثلا دوملیون تسهیلات میدیم که همه به حقشان برسند راستی بپرسید جانباز ۲۵تا۴۵شاغل چه امتیازاتی دارند؟؟؟رنج ودرد وبی خوابی وبستری مداوم مال ما باشه کیف تسهیلات وامکانات دیگران ببرند ….حرومتون بشه خیر نبینین باقوانیین مسخره تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *