قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / اولویت تشکل‌های ایثارگری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد

اولویت تشکل‌های ایثارگری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد

به گزارش کهف شاهد، نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اولویت تشکل‌های ایثارگری باید پاسداری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد، زیرا این فرهنگ باعث سربلندی و پیروزی کشور ما است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار که در محل مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد، با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: در مراسم تشییع پیکر ایشان شاهد حضور بی‌نظیر مردم بودیم که نشان‌ از وحدت و یکپارچگی مردم داشت و باید بکوشیم این وحدت همواره در بین مردم برقرار باشد.

وی افزود: توصیه من به تمام فرزندان شهدا و ایثارگران این است که راه پدران خود را ادامه دهند و مانند آن‌ها همواره پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنند، زیرا ولی‌فقیه ستون انقلاب اسلامی است و همیشه باید تابع آن بود.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه همواره به تمام تشکل‌های ایثارگری توصیه می‌کنیم که حتی‌المقدور از فعالیت‌های اقتصادی پرهیز کنند و انرژی خود را صرف فعالیت‌های فرهنگی کنند، ادامه داد: بااین‌حال اگر فعالیت اقتصادی نیز در حوزه کاری تشکل‌ها انجام شود باید با در نظر داشتن مبانی اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی باشد.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: اولویت تشکل‌های ایثارگری و همه ما باید پاسداری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد، زیرا این فرهنگ باعث سربلندی و پیروزی کشور ما است و امروز نیز باعث حفظ و پیروزی کشورهای مسلمانی چون سوریه، عراق و یمن در برابر دشمنان شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پرداخت معوقات ایثارگران گفت: معوقات تمام ایثارگران تا پایان سال ۹۱ پرداخته شده است و معوقات مربوط به سال‌های ۹۴ و ۹۵ نیز در زمان مقرر پرداخت شده است و در حال حاضر معوقات سال‌های ۹۲ و ۹۳ خانواده معظم شهدا باقی مانده است که پرداخت آن‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با بیان اینکه تشکل‌های حوزه ایثارگری باید در کنار بنیاد شهید و امور ایثارگران باشند افزود: تشکل‌ها می‌توانند در موارد مختلف کمک‌های زیادی به بنیاد انجام دهند. همچنین لازم است اعضای این تشکل‌ها از سیاسی شدن فضای تشکل‌های خود پرهیز کنند.

گفتنی است در این دیدار علی عباس کمری رییس مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و اعضای هیئت‌مدیره جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *