قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ایثارگران تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار دارند

ایثارگران تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار دارند

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از قرار داشتن تمامی جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا شامل(همسر، فرزندان و والدین) تحت پوشش بیمه عمر و حوادث خبر داد.

به گزارش کهف شاهد، مهدی ایزدی ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس ماده ۴۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، تمام ایثارگران باید تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار داشته باشند.
وی ادامه داد: آن گروه از افراد که تحت پوشش دستگاه های دولتی قرار دارند، از طریق دستگاه متبوع و آن دسته از ایثارگرانی که غیر شاغل بوده و تحت پوشش بیمه عمر هیچ یک از دستگاه های دولتی نیستند از طریق بنیاد نسبت به تحت پوشش بودن قرار گرفتن آنان اقدام می شود.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: آن دسته از ایثارگرانی که از بنیاد حقوق دریافت نمی‌کنند که در حدود ۲۶۰ هزار نفر هستند نیز باید برای پرداخت حق بیمه سهم خود اقدام کنند.
ایزدی تصریح کرد: بر اساس قانون مقرر شده است ۵۰ درصد حق بیمه در این موارد توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت شود و مابقی توسط خود ایثارگر بیمه‌شده پرداخت شود. در مواردی که ایثارگران حقوق خود را از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت می‌کنند، ۵۰ درصد حق بیمه خود آن‌ها از فیش حقوقی کسر می‌شود و ۵۰ درصد باقی‌مانده از طریق بنیاد پرداخت می‌شود.
وی در پایان گفت: این عزیزان با مراجعه به مراکز ارتباطات و مراجعات در سراسر کشور و دریافت رمز عبور از طریق سایت ایثار به نشانی www.isaar.ir ، قسمت سامانه خدمات الکترونیکی ایثار، نسبت به ثبت نام و پرداخت ۵۰ درصد هزینه بیمه عمر سال ۱۳۹۶ به صورت علی الحساب اقدام نمایند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *