قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ارائه خدمات بنیاد باید به سمت الکترونیکی شدن باشد

ارائه خدمات بنیاد باید به سمت الکترونیکی شدن باشد

به گزارش کهف شاهد، سید منصور میرمرادی در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه ارائه خدمات در بنیاد باید به سمت الکترونیکی شدن پیش برود افزود: نیاز به مراجعات حضوری تا حد امکان باید کاهش یابد و تمام پرونده های ایثارگری به سمت الکترونیکی شدن پیش می روند و ایثارگران می توانند کارت ایثارگری خود را با طرحی جدید از طریق سامانه بر خط دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در سازمانی برتر شاهد محتوا و شکلی افضل باشیم، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از گذشته شاهد پیشرفت در بنیاد هستیم، اما به این مسئله قانع نیستیم و همچنان برای پیشرفت و اعتلای خدمات گام خواهیم برداشت و در این میان یکی از ارکان مهم، توجه به سرمایه‌ انسانی است تا در کنار پیشرفت تکنولوژی بتوان خدمات را به بهترین شکل ارائه کرد.

وی با بیان اینکه الکترونیکی شدن خدمات یکی از راه‌های مهم برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف محسوب می‌شود، افزود: جانفشانی هایی که جانبازان و شهدا در میدان جنگ داشتند به هیچ وجه قابل جبران نیست، اما سعی می‌کنیم در ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر ضرورت وجود نگاه سیستمی در ادارات بنیاد، گفت: همه کارکنان بنیاد در هر حوزه‌ای که تخصص و فعالیت دارند باید در کنار هم باشند تا با نگاهی سیستمی به تعالی فکر و اندیشه برسیم، از این‌رو همه کارکنان بنیاد باید به سمتی حرکت کنند که اندیشه و تفکر سازمانی تقویت شده و تغییرات لازم عملی شود.

میرمرادی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم بیش از ۵۰ درصد کارکنان بنیاد از جامعه ایثارگر هستند، افزود: کارکنان بنیاد باید در راستای قانونمند بودن و اجرای قوانین، همه توان خود را به کار گیرند، به این جهت باید گام‌ها و اقدامات هم موثر باشند و هم کارآمد تا بهره‌وری در ارائه خدمات بنیاد خود را نشان دهد.

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تلاش در جهت حمایت از کارکنان بنیاد عنوان کرد: از طرف دیگر در تلاش هستیم تا شرایط مطلوبی برای کارکنان مهیا کرده و روحیه نشاط را در خانواده آنان نیز گسترش دهیم.

میرمرادی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: وقتی تاریخ کشور را مرور می کنیم، نقش برجسته شهدایی که برای تحقق بخشیدن به آرمان‌های انقلاب از جان خود گذشته‌اند به وضوح به چشم می‌خورد و امروز نیز وقتی افراد برجسته‌ای چون آیت‌الله رفسنجانی که نقش مهمی در انقلاب داشته و حق بزرگی به گردن مردم، حاکمیت و انقلاب دارند، دارفانی را وداع می‌گویند، بسیار سخت است.

وی با تاکید بر اینکه این شخصیت بزرگوار نه تنها جان خود را برای حفظ نظام و انقلاب هدیه کرده بلکه دارائی‌اش را نیز صرف حفظ ارزش‌های کشور کرد، افزود: نقش برجسته او در کتابی که به قلم مقام معظم رهبری نگاشته شده نیز آشکار است، در واقع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کسی بود که با تمام وجود در خدمت نظام و انقلاب بود.

مدیرکل بنیاد استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه جامعه هدف بنیاد استان زنجان ۵۰ هزار نفر را شامل می‌شود، افزود: کارکنان زحمت‌کش بنیاد استان زنجان با فعالیت‌های مستمر خود برای ارائه هر چه مناسب‌تر خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر تلاش می‌کنند.

علی کاظمی ادامه داد: در این مسیر باید با نگاهی متحول‌گرا آینده مناسبی را برای جامعه هدف بنیاد و همچنین کارکنان خدمتگزار داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *