قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / آقای وزیر راه!! ایرباس جدید پیشکش خودتان، خدمات قانونی قطع شده خانواده شهدا را برگردانید

آقای وزیر راه!! ایرباس جدید پیشکش خودتان، خدمات قانونی قطع شده خانواده شهدا را برگردانید

به گزارش کهف شاهد ، روز گذشته شاهد بودیم که وزیر راه و شهرسازی در حاشیه فرود اولین فروند هواپیمای ایرباس تحویلی به کشورمان بر باند فرودگاه مهرآباد با برگزاری یک جشن نمایشی در صحبت های خود با استفاده ابزاری از خانواده های معزز شهدا وجامعه ایثارگری خطاب به مردم گفت: “جهت مزید استحضار ملت عزیز، اولین گروهی که از خدمات این هواپیما استفاده خواهند کرد، خانواده های عزیز شهیدان و ایثارگران خواهند بود که هما آنان را به زیارت امام هشتم (ع) میهمان خواهد نمود.

حال سوال ما این است ، آقای آخوندی عزیز ! شما را چه شده که به یکباره به یاد خانواده های شهدا وجانبازان افتاده اید ؟ در حالی که در همین چند سال اخیر شاهدیم که تسهیلاتی که در قوانین برای این قشر معزز در نظر گرفته شده به راحتی نادیده و در برخی موارد با تمسخر نیز رفتار میشود؟

البته همه این رفتارها با بهانه خوبی انجام میشود که همانا توسعه خدمات دهی به مردم و سپردن برخی فعالیت ها به بخش خصوصی می باشد و اینکه در توافقات و انعقاد قراداد با این بخش خصوصی هیچ اشاره ای به خدماتی که درقانون به صراحت آمده و باید برای خانواده های شهدادر نظر گرفته شود،  نشده است.

آقای وزیر !  به جای گرفتن ژست خادمی برای خانواده های شهدا ، یکبار قدم رنجه فرمایید و به یکی از شرکت های هواپیمایی خصوصی و یا ایستگاه های عوارضی یکی از اتوبان های خصوصی کشور بروید و ببینید که چطور مفتضحانه یا اطلاعیه زده اند که به خانواده های شهدا وجانبازان  تسهیلات تعلق نمیگیرد و یا اینکه در جواب ها به صراحت می گویند: “ما بخش خصوصی هستیم و ردیفی برای این تسهیلات نداریم”.

حالا با این تفکر حاکم، بازهم سوال اول را یادآوری میکنیم، چطور شده که به یکباره به یاد خانواده های شهدا افتاده اید؟ واز آن وقیح تر،  جهت استحضار مردم هم از آن یاد می کنید که در بوق و شیپور قرار گیرد که دارید به خانواده های شهدا لطف می کنید.

آقای وزیر راه وشهرسازی! قربان لطف و محبت شما، ایرباس جدید پیشکش خودتان، اگر قصد دارید کاری انجام دهید ،خدمات قانونی قطع شده خانواده شهدا را برگردانید و یا به قول آن فرزند معزز شهید عمل نمایید که در صفحه اجتماعی خود نوشت: “خانواده های معزز شهدا نیازی به مسافرت هوایی شما ندارند، لطف کنید هواپیمای جدید را به تبریز بفرستید تا خانواده حادثه دیدگان قطار را به مشهد ببرد تا التیامی باشد و کمی از گناهان شما کاسته شود.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *