قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / «از حرم تا هویزه» آیین نکوداشت شهدای دانشجو و مدافع حرم

«از حرم تا هویزه» آیین نکوداشت شهدای دانشجو و مدافع حرم

به گزارش کهف شاهد: آیین بزرگداشت شهید دانشجو سید حسین علم الهدی به همت خانه شهریاران جوان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

این گردهمایی با عنوان از هویزه تا حرم با حضور خانواده های شهدای دانشجو و مدافعین حرم و مدیران شهری در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در باغ موزه دفاع مقدس مقرر خواهد گردید.

محمد ابویی مهریزی مدیر عامل خانه شهریاران جوان در تشریح این نکوداشت گفت: گرامی داشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس همیشه یادآور ارزش های والای انقلاب اسلامی بوده است و توجه به نقش جوانان در حفظ خاک ایران اسلامی همیشه مورد توجه واقع شده است که در قیاس جوانان دوره انقلاب و کنونی باید مسئولین خدمات حوزه جوانان وارد عمل شوند و از خود گذشتگی های نسل قبل را برای نسل جدید به نمایش بگذارند.

وی افزود: هدف از برگزاری این نکوداشت، گرامی داشت یاد شهدای دانشجو در انقلاب اسلامی تا کنون است که برخی در سال های اوایل انقلاب جانشان را از دست داده اند و برخی دیگر در جبهه های مقاومت دفاع از حرم حضرت زینب (س) و خاک مقدس سوریه از خود گذشتگی داشتند که وظیفه ما و جوانان این نسل است که از این گذشت و شجاعت عبرت آموزی کنند.

خانه شهریاران جوان از تمامی جوانان تهرانی جهت حضور در این برنامه در تاریخ و زمان مذکور دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *