قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / نامه کانون همبستگی فرزندان شاهد به رهبر انقلاب

نامه کانون همبستگی فرزندان شاهد به رهبر انقلاب

به گزارش کهف شاهد: کانون همبستگی فرزندان شاهد و ۳۵ تشکل زیر مجموعه این کانون به مناسبت حماسه ۹ دی نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری نوشتند.

در این نامه آمده است: ما یادگاران و وارثان شهدا در آستانه سالگرد یوم الله ۹ دی ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا با رهبر و پدر معنویمان عهد میبندیم تا پای جان مدافع آرمانها و ارزشهای دینی، انقلابی و ملی، و پیشتاز عمل به وصایای شهدا و در راس آن تبعیت از ولایت فقیه بمانیم.

در این نامه تصریح شده است: بر خود لازم می‌دانیم از ملت شریف ایران قدردانی کنیم که با رهبری حکیمانه حضرتعالی، امواج خروشانی از بصیرت و غیرت به راه انداخته و طومار انواع کید و دسیسه دشمنان را در یوم الله ٩دی درهم پیچیدند.

در این نامه تاکید شده است: ملت ایران هرگز فتنه‌گری عناصر بدخواه و فریب خورده رافراموش نخواهد کرد که براقتدار بین المللی نظام خدشه وارد کرد، آنانی که موجب تجری دشمن و تشدید تحریم های اقتصادی و تهدید نظامی ضد ایران اسلامی را فراهم ساختند.

در این نامه آمده است: خدای بزرگ را به برعطای نعمت وجودتان شکر گزاریم و بر این باوریم که انفاس قدسی و رهنمودهای مسیحایی حضرتعالی در موضوعات مختلف، حکومت اسلامی را در طراز اصیل انقلاب اسلامی قرار داده و از طوفان‌های ویرانگر می‌رهاند.

این نامه می‌افزاید: تاکید مکرر حضرتعالی در سالهای اخیر مبنی بر ضرورت بی اعتمادی به آمریکا و روشن شدن خباثت و عداوت شیطان بزرگ در پیمان شکنی نزد جهانیان بار دیگر مهر تاییدی بر هوشمندی و کارآمدی نظام ولایی شد.

«امروز همه کسانی که اهل دانش و انصاف هستند دریافته‌اند ، تبعیت از فرامین شما فتنه ها و نقشه ها علیه منافع ملی و اعتقادی مردم سلحشور ایران را نقش بر آب خواهد کرد؛ از خداوند متعال عزت و سلامتی شما و ناکامی و ذلت بدخواهان جمهوری اسلامی ایران را خواستاریم.»

انتهای پیام

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *