قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / «حاتمی کیا» به جمع مدافعان حرم پیوست

«حاتمی کیا» به جمع مدافعان حرم پیوست

به گزارش کهف شاهد : «ابراهیم حاتمی‌کیا» کارگردان مطرح سینمای ایران و سازنده فیلم بادیگارد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به علت سفر به کشور سوریه اظهار داشت: مدت‌ها بود به دنبال فرصتی بودم به سوریه بروم، اما خیلی دیر این اتفاق برای من رقم خورد. روح من برای این سفر در تلاطم بود و با رفتن به سوریه آرامش پیدا کردم.

وی درباره شایعه فیلم ساختن در سوریه بیان کرد: سفر به سوریه با هدف فیلم‌سازی نبود؛ من هم اکنون ده‌ها گزینه و پیشنهاد فیلم‌سازی دارم و در انتخاب هر کدام از آن‌ها مختارم، اما فعلا درباره هیچ‌کدام از موضوعات مطرح شده به نتیجه قطعی نرسیده‌ام.

سازنده فیلم تحسین شده بادیگارد در ادامه گفت: از سفر به سوریه و دیدن مناطق و جریان مقاومت خوشحالم و حالم خوب است و به دنبال تکرار این سفر هستم؛ ممکن است در آینده نزدیک دوباره به سوریه بروم. حضورم در سوریه به دلیل ساخت فیلم نیست و فقط به اعتقاداتم مرتبط است.

حاتمی‌کیا پیش‌ از این در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره پیشنهاد سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس برای ساخت فیلم سینمایی «آن بیست و سه نفر» گفت: پیشنهاد سرلشکر سلیمانی یک مسئله خصوصی بود، اما من نمی‌دانم چه کسی این پیشنهاد را رسانه‌ای کرد. من به شخصه درباره این پیشنهاد توضیحات لازم را به سرلشکر سلیمانی ارایه داده‌ام.

انتهای پیام

منبع خبر: خبرگزاری دفاع مقدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *