قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / باپیگیری انجمن جانبازان صورت گرفت: معاینه فنی خودرو جانبازان نخاعی بدون نوبت

باپیگیری انجمن جانبازان صورت گرفت: معاینه فنی خودرو جانبازان نخاعی بدون نوبت

به گزارش کهف شاهد :‌ با مکاتبه و پیگیری انجمن جانبازان نخاعی با ستادمرکزی معاینه فنی خودرو، ازاین پس جانبازان نخاعی با ارائه کارت جانبازی میتوانند از خدمات مراکز معاینه فنی خودرو سطح شهرتهران استفاده کنند.

به گزارش خبرنگارمابه نقل از روابط عمومی انجمن جانبازان، باتوجه به وضعیت خاص جسمی جانبازان نخاعی و اینکه نمی توانند بصورت طولانی در صفوف معاینه فنی خودرو بایستند، با انجام هماهنگی ها، مکاتبه و پیگیری انجمن جانبازان با ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو شهرداری تهران، طی بخشنامه ای از سوی مدیربهره برداری آن ستاد که به تمام مرکز معاینه فنی خودرو در سطح شهرتهران ارسال شده، ابلاغ گردیده تا درصورت مراجعه جانبازان نخاعی، خدمات خودرویی آنهابصورت خارج از نوبت انجام گیرد.

برپایه این گزارش، جانبازان نخاعی می توانند با مراجعه به نزدیکترین مرکزمعاینه فنی و ارائه کارت جانبازی، نسبت به معاینه خودرو خود و نهایتا اخذ برگه معاینه فنی خودرو و برچسب مربوطه اقدام نمایند.

جانبازان نخاعی در صورت بروز مشکل در روند صدور برگه معاینه فنی خودرو خود با شماره ۸۸۵۴۳۶۱۶ ( آقای ثقفی از ستادمرکزی معاینه فنی خودرو ) و یا ۰۹۲۱۱۲۴۵۷۵۲ ( برادر مسعودی از انجمن جانبازان نخاعی ) تماس تا پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع خبر : پایگاه خبری ، تحلیلی ایثار و شهادت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *