قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / «امسال اربعین ، جای شهداء خالی نیست …»

«امسال اربعین ، جای شهداء خالی نیست …»

شهداء منتظر ما هستند و ما به لطف آنها محتاج هستیم که به نیابت از آنها و در ادامه مسیر قدم های آنها ، پای بگذاریم. شهداء همواره زمزمه می کردند «کربلا کربلا ما داریم می آئیم» و پیش مرگ کاروان زینبی شدند که نایبان آنها زینب گونه مسیر کاروان را تا کربلای حسین، طی کنند.
شهداء از ما انتظار دارند و ما به عنایت آنها محتاجیم ! شهدا از ما انتظار دارند که حیات آنها را با زنده نگهداشتن راه و نام و مرام آنها، اعلام داریم. ما مدعیان رهپوی حسین شهید نیز نیاز به تقرب و استعانت از شهداء داریم. به شهداء پناه می بریم که آنها را شریک در عمل خود کنیم و بواسطه آنها جان و برکتی به حرکت مان ببخشیم. شهدا هم به لطف برکت بخشیدن به خون پاکشان، جنبش جهادی ما را بیمه و تضیمن خواهند کرد. چرا که شهداء زنده اند و ما مرده ایم و حیات آنها را با پذیرش نیابت شان، اعلام می داریم و به حرکت زینبی خود برکتی به ارزش موانست با شهداء در زندگی مادی و دنیوی خود می بخشیم؛ به امید آنکه شریک در قطره ای از خون شهید شده و از شفاعت آنها بهره مند گردیم.
ای زائر اباعبدالله و ای رهپوی راه حسین، ای یاوری مهدی، شهدا زنده اند و منتظر تقرب و دست گیری از ما که حیات و برکتی بخشند به مدعای ما. پس ما نایب الشهید می شویم تا به برکت خون شهداء این ره را به سلامت و سعادت طی نمائیم.ان شاءالله
امروز محدود کردن شهدا، به یک عصر و زمان خاص، اشتباهی نابخشودنی خواهد بود و دریای لایتناهی شهادت در عصر حاضر که پرچمدار آن انقلاب اسلامیست، وظیفه ای خطیر در تبیین و زنده نگه داشتن آن دارد. وظیفه همه ماست که راه و روش آنها را جاودانه کنیم.
با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی و حرکت شیعیان و محبین حضرت اباعبدالله(ع) در بزرگترین راهپیمایی تاریخ بشریت و تجدید پیمان با سرور و سالار شهیدان، می دانیم که تحقق این اتفاق معنوی به برکت خون همان شهدای عظیم الشان است؛ همان ها که با تأسی از حضرت حسین(ع)، درس فداکاری، وفاداری، گذشت، شجاعت و شهامت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، جانفشانی ها نمودند.
لذا امروز تشریح و تبیین اهداف شهدا و پیوند آن با پیاده روی اربعین حسینی، رسالت مهمی است که بر عهده همه پویندگان حقیقت، علی الخصوص وارثان و یادگاران شهدا می باشد.
حال که به برکت خون شهدا این مسیر عاشقی باز شده و رودخانه مواج و خروشان زینبیون از اقصی نقاط دنیا راهی دریای عظیم حسین(ع) می شوند، اگر آن روز شهدا به رسالت حسینی شان عمل کردند، کانون همبستگی فرزندان شاهد با همکاری کمیته فرهنگی اربعین(بعثه مقام معظم رهبری) و تمامی راهپیمایان مسیر شهداء، می خواهد به رسالت زیبنی خویش عمل کند؛ در این راستا در صدد هستیم طرح پیاده روی اربعین و زیارت سید الشهداء(ع) به نیابت از شهدا را در اربعین امسال پیاده نمائیم؛ تا هر شیعه و عاشق حسین(ع)، نائبی باشد برای شهیدی از صدر اسلام تاکنون که آرزوی زیارت حسین(ع) در سر داشتند و در این طریق پر کشیدند.

با ما در این مسیر معنوی همراه شوید…

کانال تلگرام «نایب الشهید» : @nayebshahid

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *