قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / دسته‌بندی نشده / شورای عالی فرزندان شاهد برای اتحاد وپیگیری حقوق فرزندان شهدا ایجاد شد

شورای عالی فرزندان شاهد برای اتحاد وپیگیری حقوق فرزندان شهدا ایجاد شد

به گزارش کهف شاهد : شورای عالی فرزندان شاهد برای اتحاد در پیگیری حقوق فرزندان شهدا وتدوین قوانین توسط مدیران گروه های شاهد ایجاد شد.

تشکل های فرزندان شهدا، مدیران گروه ها ومجموعه های فعال در شبکه های اجتماعی شاهد برای انسجام بیشتر در جلسه ای که با حضور ۹ نفر از مدیران وتایید مصوبات جلسه توسط ۲۱ نفر از از مدیران گروه ها وفعالان در قوانین ایثارگری وموثر در شبکه های اجتماعی روز گذشته شورای عالی فرزندان شاهد را تشکیل و در روزهای آینده برنامه های این شورا اعلام خواهد شد.

متن ولین فراخوان در گروه ها بدین شرح است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین

محضر یادگاران معزز شهداء گرانقدر

در راستای بی مهری های صورت پذیرفته توسط مراجع ذی صلاح در خصوص قوانین شاهد و ایثارگری ، کلیه گروه های شاهد تصمیم بر آن نهادیم تا با اتخاذ تصمیمی واحد جهت نیل به اتحاد میان تمامی فرزندان شاهد ایران اسلامی با تشکیل شورای عالی فرزندان شاهد کشور در جهت احقاق حق این قشر از قدرت وحدت کلمه  استفاده کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم .

حالیه جهت ایجاد اتحاد وانسجام حداکثری، گروههای فرزندان شاهد ، شورای عالی فرزندان شهداء در مورخه سی ام مهرماه هزار و سیصد و نود و پنج (۹۵/۰۷/۳۰) به جهت حمایت و پیگیری حقوق و  قوانین ایثارگری فرزندان شاهد از قوای مقننه و مجریه، و بنیاد شهید و امورایثارگران، تاسیس گردید.
لذا فرزندان گرامی شهداء توجه داشته باشند به جهت اخذ نتیجه بهتر و مورد نظر و منافع مجموع فرزندان شاهد، شورای عالی فرزندان شاهد با در نظر گرفتن مصالح و منافع کلیه عزیزان، هنوز هیچگونه تصمیمی اجرایی و عملی برای تجمع نداشته و در طی چند روز آینده همایشی سراسری برگزار خواهد نمود اگر در قالب مذاکره و همایش به نتایج مطلوب دست نیابیم یقینا در یادگاران شهدا  تصمیمات جدی تری اتخاذ خواهند کرد  که از طریق کانال شورا اطلاع رسانی و اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است شورای عالی توسط مدیران گروه های شاهد به جهت اتحاد هر چه بیشتر تاسیس گردید.

منبع خبر : http://www.shahidnews.com/view/125502

یک دیدگاه

  1. لطفا یک کانال جهت عضو شدن معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *