قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / درپیاده روی اربعین امسال، ما هم می تونیم نایب شهیدی باشیم …

درپیاده روی اربعین امسال، ما هم می تونیم نایب شهیدی باشیم …

امروزمحدودکردنشهدا،بهیک عصر و زمان خاص، اشتباهی نابخشودنی خواهد بود و دریای لایتناهی شهادت در عصر حاضر که پرچمدار آن انقلاب اسلامیست، وظیفه ای خطیر در تبیین و زنده نگه داشتن آن دارد. وظیفه همه ماست که راه و روش آنها را جاودانه کنیم.

✳️باتوجهبهدر پیش بودن اربعین حسینی و حرکت شیعیان و محبین حضرت اباعبدالله(ع) در بزرگترین راهپیمایی تاریخ بشریت و تجدید پیمان با سرور و سالار شهیدان، می دانیم که تحقق این اتفاق معنوی به برکت خون همان شهدای عظیم الشان است؛ همان ها که با تأسی از حضرت حسین(ع)، درس فداکاری، وفاداری، گذشت، شجاعت و شهامت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، جانفشانی ها نمودند.

✳️لذاامروزتشریح و تبیین اهداف شهدا و پیوند آن با پیاده روی اربعین حسینی، رسالت مهمی است که بر عهده همه پویندگان حقیقت، علی الخصوص وارثان و یادگاران شهدا می باشد.

✅حالکهبهبرکتخونشهدااین مسیر عاشقی باز شده و رودخانه مواج و خروشان زینبیون از اقصی نقاط دنیا راهی دریای عظیم حسین(ع) می شوند، اگر آن روز شهدا به رسالت حسینی شان عمل کردند، کانون همبستگی فرزندان شاهد با همکاری کمیته فرهنگی اربعین(بعثه مقام معظم رهبری) و تمامی راهپیمایان مسیر شهداء، می خواهد به رسالت زیبنی خویش عمل کند؛ در این راستا در صدد هستیم💢طرحپیاده روی اربعین و زیارت سید الشهداء(ع) به نیابت از شهدا💢رادراربعین امسال پیاده نمائیم؛ تا هر شیعه و عاشق حسین(ع)، 🔸نائبی باشد برای شهیدی از صدر اسلام تاکنون🔸کهآرزوی زیارت حسین(ع) در سر داشتند و در این طریق پر کشیدند.

🔵بامادراین مسیر معنوی همراه شوید… 👇👇

کانال تلگرام «نایب الشهید» :@nayebshahid

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *