قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / مهندس اوحدی: سال ۱۴۰۰ جوان گرایی در بنیاد شهید محقق می شود

مهندس اوحدی: سال ۱۴۰۰ جوان گرایی در بنیاد شهید محقق می شود

 

مهندس «سعید اوحدی» در گفت و گو با خبرنگار نوید شاهد اظهار داشت: در دهه چهارم انقلاب اسلامی در بنیاد شهید افتخار خدمتگزاری به فرزندان شهدا و جانبازان را داریم. امروز بیش از ۹ هزار نخبه، سرآمد و پیشتاز در حوزه های مختلف علمی مشغول به فعالیت هستند که بدون تردید یکی از رویکردهای اساسی ما در بنیاد شهید بهره مندی از توانایی های آنان است. باید با برنامه ریزی صحیح از این ظرفیت عظیم، پویا، قابل اعتناء و تامل در بنیاد شهید بهره مند شویم.

سال ۱۴۰۰ جوان سازی در بنیاد شهید انجام می شود. به کارگیری جوانان نخبه در بنیاد شهید برای پویاسازی در راستای تعالی و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در اولویت برنامه های ما قرار دارد.

انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق در تاریخ معاصر است که در سطوح مختلف به ویژه شخصیت انسان ها آثار مثبتی را بر جای گذاشته است. شهدا در چهل و دو سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد با ایثار و از خودگذشتگی شان نقش بی نظیری در تثبیت و ماندگاری نظام داشته اند. انقلاب اسلامی هم به برکت همین ایثار و شهادت مردان خدا ماندگار شده و امروز چهل و دو سالگی اش را جشن می گیریم. در کنار شهدای والا مقام نباید از عظمت جانبازان غافل شویم که برای حفظ انقلاب اسلامی عزیزترین سرمایه زندگی شان را کف دست گرفتند. جانبازانی را در کشورمان داریم که سال هاست روی تخت خوابیده اند و فقط سقف را نگاه می کنند. جانبازان عزیز و سرافراز سخت ترین دردها را تحمل می کنند و هنوز به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار مانده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *