قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / فراخوان پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار منتشر شد

فراخوان پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار منتشر شد

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار از فراخوان دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برای شرکت در این جشنواره خبر داد.

ه گزارش «ایثار»، محمدعلی فقیه با اعلام این خبر گفت: پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: ویژگی این جشنواره آن است که سرآمدان تحصیلی به‌عنوان دستاوردهای طرح شاهد که حاصل همکاری بنیاد و پنج دستگاه آموزشی است، به جامعه معرفی می‌شود.
وی در ادامه گفت: فراخوان ثبت‌نام و اخذ مدارک و مستندات از واجدین شرایط آغاز شده است و دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ایثار به نشانی www.isaar.ir مراجعه و برای ارائه مدارک و مستندات موفقیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دوران تحصیل خود از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کنند.
دبیر پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با بیان اینکه پنجمین جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد، اضافه کرد: پس از اتمام مهلت فراخوان، کمیته‌های علمی در سطح استان‌ها تشکیل و بر اساس دستورالعمل و شاخص‌های مصوب در دستگاه‌های آموزشی طرح شاهد نسبت به ارزیابی و معرفی منتخبین برای ارزیابی در مرحله کشوری اقدام خواهند کرد.
فقیه در خصوص واجدین شرایط شرکت در جشنواره عنوان کرد: دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر شامل: همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان می‌توانند از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کنند.
وی در پایان تاکید کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی در تیرماه سال آینده برگزار می‌شود و برترین‌های آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور معرفی خواهند شد.

برای دریافت فایل آیین نامه اجرایی برگزاری پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار اینجا کلیک کنید.
برای دریافت فایل دستورالعمل شرایط و ضوابط برگزاری پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *