قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / نشست مدیران بانک دی با نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد

نشست مدیران بانک دی با نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد

‍  نشست مدیران بانک دی با نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد

نشست مشترک مدیرعامل و رییس هیئت مدیره بانک دی با نخبگان و اعضای کمیسیون اقتصاد مقاومتی تشکل‌های شاهد و ایثارگر روز چهارشنبه اول بهمن‌ماه در محل مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.

دکترعادل مهری مدیرکل دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگردر این نشست ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت ایام فاطمیه، به معرفی اعضای کمیسیون اقتصاد مقاومتی تشکلهای شاهد و ایثارگر و برنامه ها و اقدامات اجرایی این کمیسیون پرداخت.

وی با اشاره به فعالیتهای این مرکز گفت: بیش از ۹ هزار نخبه شاهد وایثارگرو ۱۱۰ تشکل عضو مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر هستند و نقش مهمی در جامعه شاهد و ایثارگر ایفا می‌کنند و می توانند به عنوان بازوی توانمند به مجموعه های مختلف بنیاد یاری برسانند.

دکتر مهری با تأکید بر نقش و اهمیت نخبگان و تشکل‌های ایثارگری در مطالبه‌گری از مسئولان، گفت: این نخبگان و تشکل‌های ایثارگری نقش مهمی در بنیاد، جامعه ایثارگری و کشور دارند و خوشبختانه نه تنها در داخل کشور بلکه در عرصه بین‌المللی نیز نقش‌آفرین هستند.

دکتر کریمی مدیرعامل بانک دی نیز ضمن استماع نقطه نظرات، پشنهادات و انتقادات نخبگان و تشکل های حاضر در جلسه، گفت: باور ما بر این است که باید از ظرفیت جامعه ایثارگری برای شناسایی مشکلات و هم‌فکری برای پیدا کردن راهکار استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به ظرفیتی که در مرکز دانش پژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگری وجود دارد، خیلی از مسائل حل می‌شود.

دکتر کریمی با اعلام آمادگی بانک دی جهت مشارکت و فعالیتهای تیمی تاکید کرد: چنانچه بین فعالیتهای بانک دی و تشکلهای ایثارگری و مرکز دانش پژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر تعامل مستمر، هم افزا و هم پوشانی باشد، پیامدهای خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به برخی از مشکلات بانک دی گفت: با وجود مسایل و مشکلاتی که از قبل وجود داشته است، بانک دی یکی از بهترین‌ بانک‌های کشور است و تعامل و ارتباط خوبی با مجموعه‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله سازمان اقتصادی کوثر داشته است و امیدواریم این همدلی‌ها با توجه به دستور ریاست عالی بنیاد افزایش پیدا کنند.

مدیرعامل بانک دی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته بانک دی از معدود بانک‌هایی است که به بانک مرکزی بدهی ندارد و وظیفه ما این است که از نظر ساختار مالی و سازمانی اصلاحاتی را برای حل مشکلات انجام دهیم اگر چه در مجموع این بانک ازجمله مجموعه‌های برتر بانکی کشور است.

دکترکریمی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه بانک دی خدمت به جامعه ایثارگری است، گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از افراد شاغل در بانک دی از ایثارگران عزیز هستند و سعی داریم میز خدمت در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران را گسترش دهیم که در این شعبه‌ها فرزندان شهدا و ایثارگران مشغول به کار می‌شوند و تفاهم‌نامه‌هایی با بانک ملی و پست بانک نیز در جهت ارائه خدمت به جامعه ایثارگری به امضا رسیده است.

دکترغلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک دی نیز در این نشست با تأکید بر ارائه اطلاعات صحیح و شفاف به جامعه ایثارگری در خصوص فعالیت‌های بانک دی گفت: شهدا به عنوان بهترین افرادی هستند که در عملکرد و فعالیت‌های ما نظارت می‌کنند و باید اطلاعات کامل، شفاف و صادقانه در اختیار جامعه ایثارگری قرار داده شود.

در این نشست جمعی از نمایندگان نخبگان و تشکل‌های شاهد وایثارگر به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص عملکرد بیمه دی، گزارش مالی، نحوه تخصیص سهام، رفع تبعیض بین سهامداران، اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در بانک دی، افزایش سرمایه، علت خروج سهامداران حقوقی، استفاده از ایثارگران شبکه بانکی، رشد و تقویت سهام بانک دی، نحوه تحولات سهام، نحوه پذیره نویسی در بانک، ارتقا میزان وام به ایثارگران، بروز شدن سود سپرده ها، برخورد بهینه با جانبازان بصیر، حضور ایثارگران در هیئت مدیره بانک دی، شفاف سازی امور مالی، نحوه ثبت افراد جامانده از سهام بانک، گزارش حسابرس بانک،کمبود شعب بانک دی در استانها و شهرستانها و افزایش سرمایه بانک و… پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *