قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار /  ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و آغاز ۸ پروژه بزرگ؛ احیای فروشگاه های شاهد و صادرات مشتقات نفتی در ثشاهد

 ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و آغاز ۸ پروژه بزرگ؛ احیای فروشگاه های شاهد و صادرات مشتقات نفتی در ثشاهد

۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و آغاز ۸ پروژه بزرگ؛ احیای فروشگاه های شاهد و صادرات مشتقات نفتی در ثشاهد

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شاهدگفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال خط اعتباری از سوی بانک دی برای انجام پروژه های شرکت در اختیار ثشاهد قرار گرفته است.

ارسلان فتحی پور از اختصاص خط اعتباری ۲۰ هزار میلیارد ریالی از سوی بانک دی برای اتمام پروژه های نیمه و تمام و اجرای طرح های توسعه ای شرکت خبر داد و در خصوص جزییات آن افزود: پیش از این بدلیل نبود منابع مالی کافی شرکت خام فروشی کرده اما با این خط اعتباری ارزش افزوده پروژه ها نصیب سهامداران شرکت می شود.

وی در خصوص این پروژه ها اینگونه توضیح داد : ۴۰۰ هکتار زمین کشاورزی در چمستان و ۴۰۰ هکتار زمین کشاورزی درآب و خاک خوزستان ۱۷۶ هکتار زمین کشاورزی در جیرفت با مشارکت سازمان اقتصادی کوثر در حال آماده سازی و تهیه قرار داد است، همچنین۴۶ هکتار از زمین های منطقه اقتصادی جلفا برای طرح های گردشگری از هفته قبل به طور قطعی در اختیار شرکت قرار گرفت و هفته آینده در جلفا عملیات ساخت وساز وطرح‌ های کشاورزی شروع می شود.

مدیر عامل سرمایه گذاری شاهد در خصوص فعالیت های عمرانی شرکت یادآور شد: پروژه های ساختمان سازی در جزیره کیش و یک پروژه ۲۷۰ واحدی در منظقه کن تهران آغاز شده است، همچنین قرار داد اجرای ۱۵۰۰ واحد برای ایثارگران و خانواده شهدا در اردبیل امضاه شده و در مرحله تحویل زمین است. همچنین۲۰۵۵ هکتار منطقه ویژه اقتصادی نمین به شرکت اختصاص داده شده است که با رفع مشکلات و معارضین در حال آماده سازی زیر ساخت های لازم است و ۱۵ خرداد با تکیمل فضای اداری و تجهیز زیر ساختها زمین ها تحویل شرکت سرمایه گذاری شاهد می شود.

فتحی پور با اشاره به اینکه آینده روشنی پیشروی شرکت است عنوان کرد: شرکت بازرگانی یکی دیگر از زیر مجموعه‌های این شرکت است که در حال توسعه فعالیت ها است با ثبت سفارش برای کالاهای اساسی فعالیت خود را شروع کرده و اقدامات لازم برای واردات کالا انجام شده و نخستین محموله تا اردی بهشت وارد کشور می شود و در کنار این بحث صادرات و مشتقات نفتی نیز در برنامه کاری قرار گرقته است وتا سال ۱۴۰۰ عمیلاتی و اثرات آن در صورت مالی شرکت نمایان می شود.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ شاهد شکوفایی شرکت سرمایه گذاری شاهد خواهیم بود به آغاز به کار فروشگاههای زنجیره ای شاهد اشاره کرد و گفت: این فروشگاه های زنجیره ای ابتدا در تهران و سپس در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز می کند در حال حاضر محل این فروشگاه‌ها در حال تجهیز هستند و همزمان اقدامات برای توسعه فروش آن لاین محصولات در حال انجام است و و در این پروژه پیش بینی شده برای جامعه هدف خانواده ایثارگران و شهدا با تسهیلات ویژه و کارت های خرید در نظر گرفته شده البته سایر مردم هم امکان استفاده از این خدمات را خواهند داشت.

فتحی پور با اشاره به تداوم فعالیت گروه رصد و پایش سهام افزود: با ارزش افزوده ای که اجرای این پروژه ها برای شرکت ایجاد می کند منافع قابل توجهی برای سهامداران و شرکت ایجاد می کند. وی با توصیه سهامداران به صبر برای به ثمر نشستن این پروژه ها این اقدامات و استفاده از پتانسیل های شرکت مسبوق به سابقه نبوده و یک حرکت بنیادی در راستای منافع شرکت و سهامداران عمده است. مدیر عامل #ثشاهد در پایان تاکید کرد: قرار داد بازارگردانی شرکت سرمایه گذاری شاهد با صندوق بازارگردانی پارس و کارگزاری بانک دی بسته شده و تا نقد شوندگی سهام شرکت در راستای منافع سهامداران افزایش یابد و خرید و فروش سهام برای سهامداران را در چارچوب قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار با سهولت بیشتری دسترسی پیدا کردند. همچنین در خواست انتشار اوراق تبعی به سازمان بورس ارسال شده و در حال انجام مراحل اداری و قانونی و مجوز های لازم در حال اخذ است و بزودی شاهد و انتشار اوراق تبعی برای ثشاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *