قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / آقای امجد با موضع‌گیری خود ارواح طیبه شهدا را رنجانده‌اید

آقای امجد با موضع‌گیری خود ارواح طیبه شهدا را رنجانده‌اید

آقای امجد با موضع‌گیری خود ارواح طیبه شهدا را رنجانده‌اید

قم – رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با اشاره به صحبت های حجت الاسلام امجد، وی را از عذاب الهی برحذر داشت و با صدور بیانیه‌ای اقدام ایشان را محکوم کرد.

به گزارش کهف حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی‌عراقی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم در پی سخنان ساختار شکنانه حجت الاسلام محمود امجد بیانیه‌ای را خطاب به همشهری و دوست قدیمی خود صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
جناب امجد شنیده‌ام که در فرانسه از اعدام برخی کسانی که قوه قضائیه جمهوری اسلامی پس از رسیدگی طولانی آنها را محکوم به اعدام کرده اظهار تأسف کرده و آنها را شهید نامیده و سخنان ناروایی نسبت به رهبری انقلاب اسلامی بر زبان رانده‌اید و ارواح طیبه شهدا را رنجانده‌اید.

می‌خواهم با زبان استدلال قرآنی با شما سخن بگویم. عجالتاً آیه شریفه ۶۰ از سوره مبارکه احزاب را به شما در مورد مجازات “مرجفین” خطاب به پیامبر اسلام (ص) یادآوری می‌کنم که کیفر سخت “تقتیل” را برای آنها بیان فرموده است؛ یک‌بار این کلمات و آیات الهی را به دقت بخوانید، آن‌گاه در خلوت خود بیاندیشید آیا جرم آنها بیشتر است یا مرجفین و منافقین مدینه در زمان پیامبر صلی الله علیه و آله؟

“لئن لم ینته المنافقون و الذین فی قلوبهم مرض و المرجفون فی المدینه لنغوینک بهم ثم لا یجاوزونک فیها الا قلیلا ملعونین این ما ثقفوا اخذوا و قتلوا تقتیلا – سنه الله فی الذین خلوا من قبل و لن تجد لسنه الله تبدیلا “. آقای امجد، با فرمان الهی و سنه الله مخالفت می‌کنید؟! خدا کند از روی آگاهی و عمد نباشد که در آن‌صورت باید منتظر عذاب الهی باشید.

والله علی ما نقول وکیل و هو علی کل شیء شهید. همشهری و دوست قدیمی تو: محمود محمدی عراقی.

۲۹ آذر ماه ۱۳۹۹

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *